Podatki, IT oprema in storitve, vključno z upravljanjem tiskanja, so ključnega pomena za vsakodnevno poslovanje podjetja. Namen visoke razpoložljivosti je zaščititi te aplikacije in storitve z odpravo posameznih kritičnih točk v sistemu IT, kjer bi lahko prišlo do okvare. Z uporabo edinstvenih zmožnosti nadomestnega načina delovanja rešitve MyQ X v kombinaciji s strategijo visoke razpoložljivosti so lahko podjetja zaščitena pred prekinitvami in ohranijo visoko produktivnost uporabnikov.
Zakaj potrebujemo strategijo visoke razpoložljivosti?
Dostop do informacijske tehnologije, podatkov in storitev, vključno s storitvami upravljanja tiskanja, je ključnega pomena pri vsakodnevnih dejavnostih organizacije in njihova motnja lahko povzroči škodljive učinke na poslovanje in izgubo prihodka. V tiskalniških omrežjih je pogosto več možnih posameznih kritičnih točk in sama namestitev IT sistemov na strojno opremo ni dovolj za zagotavljanje odpornosti proti načrtovanim ali nenačrtovanim izpadom delovanja sistema.
Kdo je lahko prizadet
Vse organizacije, ne glede na velikost ali lokacijo, so dovzetne za načrtovane ali nenačrtovane izpade delovanja svojih informacijskih sistemov. Do izpadov lahko pride zaradi več dejavnikov, bodisi načrtovanih (vzdrževanje sistema, nadgradnje strojne opreme itd.) ali nenačrtovanih (napake strojne opreme, izguba omrežne povezave itd.).
Zato je bistvenega pomena, da imamo vzpostavljeno strategijo in nabor rešitev za zmanjšanje vpliva izpadov IT sistema. Zagotavljanje nemotenega delovanja tiskalniškega sistema in dostopa do dokumentov zmanjšuje tveganje in vpliv izpadov na posameznega zaposlenega in organizacijo. Uporabnikom omogoča dostop do teh storitev, ščiti pred izgubo podatkov in jim pomaga ohraniti nivo učinkovitosti tudi med izpadi, organizacije pa ščiti pred motnjami poslovanja, ki lahko povzročijo finančno izgubo.
Kako dosežemo maksimalno razpoložljivost storitev
Kontinuiteto delovanja IT sistema za upravljanje tiskanja je mogoče doseči s kombinacijo programske opreme MyQ X in konceptov visoke razpoložljivosti. MyQ X kot celovita rešitev za upravljanje tiskanja in dokumentov uporabnikom ponuja nabor funkcij za nadomestni način delovanja, ki jih je mogoče uporabiti samostojno ali v kombinaciji z drugimi tehnologijami visoke razpoložljivosti. Na ta način zagotavlja dodaten nivo rešitev za zagotavljanje nadomestnega načina delovanja. MyQ X je mogoče namestiti v več omrežnih arhitekturah, lokalno ali v zasebnem oblaku.
Predlagane rešitve MyQ X
Ker ni rešitve, ki bi ustrezala vsem, MyQ priporoča dva prekrivajoča se nabora rešitev, enega za mala in srednje velika podjetja z omejenimi IT viri in osebjem ter drugega za večje organizacije z večjimi potrebami po visoki razpoložljivosti in dodatnimi viri.
1. Organizacije z manjšim IT osebjem ali bolj omejenimi viri
Zaščitite tiskalniško okolje z brezplačnim naborom funkcij za nadomestni način delovanja MyQ X:
• Čakalna vrsta na strani MyQ X namiznega odjemalca (Client Spooling) z lokalnim razporejanjem opravil
Tiskalniška opravila so razporejena v čakalno vrsto lokalno na delovni postaji končnega uporabnika, strežniku pa sistem pošlje le metapodatke opravila. Opravilo tiskanja pošlje neposredno na večopravilni tiskalnik, ko se končni uporabnik na napravi prijavi in na vmesniku naprave sproži postopek tiskanja. Funkcija zmanjša potrebe po virih strežnika in zmanjša obremenitev omrežja do strežnika.
• Nadomestno tiskanje z namiznim odjemalcem MyQ X
Namizni odjemalec rešitve MyQ X samodejno zazna, kdaj je povezava s tiskalniškim strežnikom prekinjena in privzeto tiska neposredno na vnaprej določen tiskalnik ali pa uporabnika pozove, da napravo za izpis opravila izbere s seznama tiskalnikov. Ko je povezava ponovno vzpostavljena, se nadaljuje standardno delovanje. Uporabniki lahko med nedelovanjem nadaljujejo s tiskanjem, nemoteno pa ob tem deluje tudi obračunavanje opravil.
• MyQ X čakalna vrsta na napravi (Device Spooling) s prijavo brez povezave
Vgrajene funkcije nadomestnega načina delovanja rešitve MyQ X zagotavlja neposredno večopravilni tiskalnik. Z uporabo funkcije Device Spooling uporabniki tiskajo neposredno na večopravilno napravo z vgrajeno rešitvijo MyQ X. Vgrajena terminalska aplikacija upravlja tiskalniška opravila in obračunavanje, ko je povezava s strežnikom prekinjena. Deluje lahko povsem samostojno in obenem vodi tudi obračunavanje opravil. Funkcija za prijavo v rešitev MyQ X brez povezave v predpomnilniku hrani podatke za avtentikacijo uporabnikov in tako kljub izgubi povezave zagotavlja varno preverjanje pristnosti uporabnika, obenem pa omogoča tudi obračunavanjem opravil.
Koristi za uporabnike
Predstavljene funkcije so že na voljo vsem uporabnikom rešitve MyQ X brezplačno. Zagotavljajo kontinuiteto storitev tiskanja in kopiranja končnim uporabnikom med izpadi in vzdržujejo obračunavanje opravil.
2. Organizacije z večjimi potrebami po visoki razpoložljivosti
Strežnik MyQ X je mogoče zaščititi z rešitvami za razvrščanje v gruče aplikacij, kot sta na primer Microsoft Failover Cluster (gruča, ki omogoča nadomestni način delovanja aplikacij) ali virtualno razvrščanje v gruče, ki ga ponuja rešitev VMware. Računalniški viri so porazdeljeni po več strežniških vozliščih in združeni z rešitvijo za skupno shranjevanje, kot je na primer strežnik NAS.
Poleg tega pa je priporočljiva uporaba tudi že omenjenih brezplačnih rešitev za nadomestni način delovanje, vključenih v rešitev MyQ X.
Koristi za uporabnike
Rešitve za razvrščanje v gruče aplikacij z visoko razpoložljivostjo ščitijo tiskalniški strežnik MyQ X in njegove storitve pred izpadi. Rešitev MyQ X ponuja tudi lasten nabor funkcij za nadomestni način delovanja v času nedelovanja spletnih povezav, ki je za uporabnike brezplačen.
Zaključne misli in nadaljnji koraki
Organizacije se za vsakodnevno poslovanje zanašajo na neprekinjeno razpoložljivost sistemov IT, vključno s storitvami tiskanja in upravljanja z dokumenti. Nedelovanje teh sistemov lahko povzroči negativen učinek, zato je treba sisteme IT zaščititi z izvajanjem strategije visoke razpoložljivosti.
Na voljo so različne tehnologije, s katerimi je mogoče doseči visoko razpoložljivost tiskalniških storitev. Poleg tega funkcije, ki so že vključene v MyQ X, prinašajo dostopen način za zagotavljanje nadomestnega načina delovanja in kontinuitete storitev.
Za boljšo obveščenost o tej temi je MyQ pripravil Belo knjigo »MyQ X High Availability Whitepaper,« ki nudi podrobnejša konceptualna vprašanja in opisuje, kako doseči visoko razpoložljivost z uporabo rešitve MyQ X.