Programske rešitve

Upravljanje tiskanja

Nadzor nad tiskanjem

Rešitve za upravljanje tiskanja.
Rešitve za oddaljeno upravljanje naprav.

MDS - Optimizacija tiskanja

Managed Document Services ali storitve upravljanja z dokumenti.

Produkcijski tisk

Predstavljamo Kyocerin Inkjet produkcijski tiskalnik in dodatke za dokončevanje tiskovin, kot so rezalniki, zlagalniki in naprave za izdelavo knjig in brošur.

Upravljanje z dokumenti

Digitalizacija poslovanja

Rešitve, ki pomagajo podjetjem, da so bolj agilna, prilagodljiva in učinkovita.

DMS

Sistemi za upravljanje z dokumenti omogočajo strukturirano hrambo podatkov.

IKT storitve

Varovanje podatkov

Najbolj učinkovita zaščita pred izgubo podatkov je varnostno kopiranje.

Virtualizacija

Izkoristite možnosti, ki jih ponujajo navidezna okolja.

Digitalna pisarna

Pisarna v oblaku in orodja za učinkovito skupinsko delo.

Naprave

Tiskalniki

Kyocera

Laserski tiskalniki in multifunkcijske naprave.

Epson

Inkjet tiskalniki in multifunkcijske naprave.

CITIZEN

Termični tiskalniki in tiskalniki na termični transfer.

Strežniki NAS in mrežna oprema

Synology

Rešitve za hrambo in varovanje podatkov ter nadzorne sisteme.

Wi-Fi usmerjevalniki

Ponudba Wi-Fi usmerjevalnikov Synology za neprekinjen dostop v splet.

Kamere Synology

Kamere Synology za brezhibno integracijo s sistemom za nadzor Surveillance Station.

Skenerji

Plustek

Poslovni skenerji v formatih A4 in A3 in prenosni skenerji.

CZUR

Knjižni skenerji - ni potrebno razdirati vezave.

UPS - NEPREKINJENO NAPAJANJE

FSP Fortron

Zaščita vaših naprav pred izpadi električne energije in drugimi anomalijami el. omrežja.

Podpora
Podpora uporabnikom

Poiščite odgovore, prenesite gonilnike ali preverite cene in garancijske pogoje.

Servis in tehnična podpora

Center za podporo uporabnikov, naročilo servisa in baza znanja.

Podpora Synology

Naročilo na servis in pomoč pri namestitvi naprave ali postavitvi sistema za varnostno kopiranje.

Prenosi

Dostop do cenikov, brošur, gonilnikov in drugih pomembnih dokumentov.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji, ki veljajo za vse dobave in ponudbe podjetja.

Poblaščeni servisi Kyocera

Seznam pooblaščenih serviserjev za naprave Kyocera v Sloveniji.

Prodajni partnerji Kyocera

Seznam pooblaščenih prodajalcev tiskalnikov in multifunkcijskih naprav Kyocera.

O nas
O podjetju Xenon forte

Predstavitev podjetja in osebna izkaznica.

Mediji o nas

Raziščite objave v medijih, kjer se pojavlja tudi Xenon forte.

Novice

Bodite na tekočem z našimi najnovejšimi novicami.

Študije primerov

Primeri dobre prakse iz naših programov.

Akcije

Ugodna ponudba tiskalnikov in večfunkcijskih naprav Kyocera.

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Izjava OEEO

Izjava o vračilu OEEO in ustrezno odlaganje porabljenih tonerjev.

Zaposlitev

Preverite odprta delovna mesta.

MyQ X in visoka razpoložljivost

Z uporabo edinstvenih zmožnosti nadomestnega načina delovanja rešitve MyQ X v kombinaciji s strategijo visoke razpoložljivosti so lahko podjetja zaščitena pred prekinitvami in ohranijo visoko produktivnost uporabnikov.
MyQ_High_Availability

Podatki, IT oprema in storitve, vključno z upravljanjem tiskanja, so ključnega pomena za vsakodnevno poslovanje podjetja. Namen visoke razpoložljivosti je zaščititi te aplikacije in storitve z odpravo posameznih kritičnih točk v sistemu IT, kjer bi lahko prišlo do okvare. Z uporabo edinstvenih zmožnosti nadomestnega načina delovanja rešitve MyQ X v kombinaciji s strategijo visoke razpoložljivosti so lahko podjetja zaščitena pred prekinitvami in ohranijo visoko produktivnost uporabnikov.

Zakaj potrebujemo strategijo visoke razpoložljivosti?

Dostop do informacijske tehnologije, podatkov in storitev, vključno s storitvami upravljanja tiskanja,  je ključnega pomena pri vsakodnevnih dejavnostih organizacije in njihova motnja lahko povzroči škodljive učinke na poslovanje in izgubo prihodka. V tiskalniških omrežjih je pogosto več možnih posameznih kritičnih točk in sama namestitev IT sistemov na strojno opremo ni dovolj za zagotavljanje odpornosti proti načrtovanim ali nenačrtovanim izpadom delovanja sistema.

Kdo je lahko prizadet

Vse organizacije, ne glede na velikost ali lokacijo, so dovzetne za načrtovane ali nenačrtovane izpade delovanja svojih informacijskih sistemov. Do izpadov lahko pride zaradi več dejavnikov, bodisi načrtovanih (vzdrževanje sistema, nadgradnje strojne opreme itd.) ali nenačrtovanih (napake strojne opreme, izguba omrežne povezave itd.).

Zato je bistvenega pomena, da imamo vzpostavljeno strategijo in nabor rešitev za zmanjšanje vpliva izpadov IT sistema. Zagotavljanje nemotenega delovanja tiskalniškega sistema in dostopa do dokumentov zmanjšuje tveganje in vpliv izpadov na posameznega zaposlenega in organizacijo. Uporabnikom omogoča dostop do teh storitev, ščiti pred izgubo podatkov in jim pomaga ohraniti nivo učinkovitosti tudi med izpadi, organizacije pa ščiti pred motnjami poslovanja, ki lahko povzročijo finančno izgubo.

Kako dosežemo maksimalno razpoložljivost storitev

Kontinuiteto delovanja IT sistema za upravljanje tiskanja je mogoče doseči s kombinacijo programske opreme MyQ X in konceptov visoke razpoložljivosti. MyQ X kot celovita rešitev za upravljanje tiskanja in dokumentov uporabnikom ponuja nabor funkcij za nadomestni način delovanja, ki jih je mogoče uporabiti samostojno ali v kombinaciji z drugimi tehnologijami visoke razpoložljivosti. Na ta način zagotavlja dodaten nivo rešitev za zagotavljanje nadomestnega načina delovanja. MyQ X je mogoče namestiti v več omrežnih arhitekturah, lokalno ali v zasebnem oblaku.

Predlagane rešitve MyQ X

Ker ni rešitve, ki bi ustrezala vsem, MyQ priporoča dva prekrivajoča se nabora rešitev, enega za mala in srednje velika podjetja z omejenimi IT viri in osebjem ter drugega za večje organizacije z večjimi potrebami po visoki razpoložljivosti in dodatnimi viri.

1. Organizacije z manjšim IT osebjem ali bolj omejenimi viri

Zaščitite tiskalniško okolje z brezplačnim naborom funkcij za nadomestni način delovanja MyQ X:

• Čakalna vrsta na strani MyQ X namiznega odjemalca (Client Spooling)  z lokalnim razporejanjem opravil

Tiskalniška opravila so razporejena v čakalno vrsto lokalno na delovni postaji končnega uporabnika, strežniku pa sistem pošlje le metapodatke opravila. Opravilo tiskanja pošlje neposredno na večopravilni tiskalnik, ko se končni uporabnik na napravi prijavi in na vmesniku naprave sproži postopek tiskanja. Funkcija zmanjša potrebe po virih strežnika in zmanjša obremenitev omrežja do strežnika.

• Nadomestno tiskanje z namiznim odjemalcem MyQ X

Namizni odjemalec rešitve MyQ X samodejno zazna, kdaj je povezava s tiskalniškim strežnikom prekinjena in privzeto tiska neposredno na vnaprej določen tiskalnik ali pa uporabnika pozove, da napravo za izpis opravila izbere s seznama tiskalnikov. Ko je povezava ponovno vzpostavljena, se nadaljuje standardno delovanje. Uporabniki lahko med nedelovanjem nadaljujejo s tiskanjem, nemoteno pa ob tem deluje tudi obračunavanje opravil.

• MyQ X čakalna vrsta na napravi (Device Spooling) s prijavo brez povezave

Vgrajene funkcije nadomestnega načina delovanja rešitve MyQ X zagotavlja neposredno večopravilni tiskalnik. Z uporabo funkcije Device Spooling uporabniki tiskajo neposredno na večopravilno napravo z vgrajeno rešitvijo MyQ X. Vgrajena terminalska aplikacija upravlja tiskalniška opravila in obračunavanje, ko je povezava s strežnikom prekinjena. Deluje lahko povsem samostojno in obenem vodi tudi obračunavanje opravil. Funkcija za prijavo v rešitev MyQ X brez povezave v predpomnilniku hrani podatke za avtentikacijo uporabnikov in tako kljub izgubi povezave zagotavlja varno preverjanje pristnosti uporabnika, obenem pa omogoča tudi obračunavanjem opravil.

Koristi za uporabnike

Predstavljene funkcije so že na voljo vsem uporabnikom rešitve MyQ X brezplačno. Zagotavljajo kontinuiteto storitev tiskanja in kopiranja končnim uporabnikom med izpadi in vzdržujejo obračunavanje opravil.

2. Organizacije z večjimi potrebami po visoki razpoložljivosti

Strežnik MyQ X je mogoče zaščititi z rešitvami za razvrščanje v gruče aplikacij, kot sta na primer Microsoft Failover Cluster (gruča, ki omogoča nadomestni način delovanja aplikacij) ali virtualno razvrščanje v gruče, ki ga ponuja rešitev VMware. Računalniški viri so porazdeljeni po več strežniških vozliščih in združeni z rešitvijo za skupno shranjevanje, kot je na primer strežnik NAS.

Poleg tega pa je priporočljiva uporaba tudi že omenjenih brezplačnih rešitev za nadomestni način delovanje, vključenih v rešitev MyQ X.

Koristi za uporabnike

Rešitve za razvrščanje v gruče aplikacij z visoko razpoložljivostjo ščitijo tiskalniški strežnik MyQ X in njegove storitve pred izpadi. Rešitev MyQ X ponuja tudi lasten nabor funkcij za nadomestni način delovanja v času nedelovanja spletnih povezav, ki je za uporabnike brezplačen.

Zaključne misli in nadaljnji koraki

Organizacije se za vsakodnevno poslovanje zanašajo na neprekinjeno razpoložljivost sistemov IT, vključno s storitvami tiskanja in upravljanja z dokumenti. Nedelovanje teh sistemov lahko povzroči negativen učinek, zato je treba sisteme IT zaščititi z izvajanjem strategije visoke razpoložljivosti.

Na voljo so različne tehnologije, s katerimi je mogoče doseči visoko razpoložljivost tiskalniških storitev. Poleg tega funkcije, ki so že vključene v MyQ X, prinašajo dostopen način za zagotavljanje nadomestnega načina delovanja in kontinuitete storitev.

Za boljšo obveščenost o tej temi je MyQ pripravil Belo knjigo »MyQ X High Availability Whitepaper,« ki nudi podrobnejša konceptualna vprašanja in opisuje, kako doseči visoko razpoložljivost z uporabo rešitve MyQ X.

PRENESITE BELO KNJIGO

Več informacij o rešitvi MyQ >>

zadnje novice

Novosti iz sveta upravljanja z dokumenti in podatki.

11.01.2023

MyQ X in visoka razpoložljivost

Z uporabo edinstvenih zmožnosti nadomestnega načina delovanja rešitve MyQ X v kombinaciji s strategijo visoke razpoložljivosti so lahko podjetja zaščitena pred prekinitvami in ohranijo visoko produktivnost uporabnikov.

Preberite celoten članek
05.01.2023

MyQ Roger je prejel platinasto priznanje BLI Keypoint Intelligence

MyQ Roger je pridobil najvišjo platinasto oceno testnega laboratorija BLI Keypoint Intelligence. Poročilo pojasnjuje lastnosti in prednosti, ki so rešitvi za mobilno upravljanje tiskanja prinesle najvišjo možno oceno. "MyQ Roger je digitalni osebni pomočnik, ki delavcem v oddaljenih, hibridnih in “hot-desk” (več zaposlenih si deli eno delovno mesto) okoljih pomaga pri prehodu iz tradicionalnega načina dela v sodobno, intuitivno digitalno delovno okolje." - Keypoint Intelligence

Preberite celoten članek
15.07.2022

MyQ X je predstavil vgrajeni terminal s polnimi funkcijami za tiskalnike Epson

MyQ, neodvisni prodajalec programske opreme, je družini rešitev MyQ X dodal vgrajeni terminal s polnimi funkcijami za tiskalnike in multifunkcijske naprave Epson.

Preberite celoten članek

Vas zanima še več podobnih vsebin?

Prijavite se na našo mailing listo in bodite vedno v koraku s časom iz področja digitalizacije, upravljanja z dokumenti, tiskanja, varovanja podatkov itd.