Rešitve za upravljanje tiskanja.
Rešitve za oddaljeno upravljanje naprav.
Managed Document Services ali storitve upravljanja z dokumenti.
Produkcijski tiskKyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je prihodnost.
Rešitve, ki pomagajo podjetjem, da so bolj agilna, prilagodljiva in učinkovita.
DMSSistemi za upravljanje z dokumenti omogočajo strukturirano hrambo podatkov.
Najbolj učinkovita zaščita pred izgubo podatkov je varnostno kopiranje.
VirtualizacijaIzkoristite možnosti, ki jih ponujajo navidezna okolja.
Digitalna pisarnaPisarna v oblaku in orodja za učinkovito skupinsko delo.
Laserski tiskalniki in multifunkcijske naprave.
EpsonInkjet tiskalniki in multifunkcijske naprave.
CITIZENTermični tiskalniki in tiskalniki na termični transfer.
Rešitve za hrambo in varovanje podatkov ter nadzorne sisteme.
Ponudba ruterjev Synology za nemoten dostop do spleta.
Poiščite odgovore, prenesite gonilnike ali preverite cene in garancijske pogoje.
Servis in tehnična podporaCenter za podporo uporabnikov, naročilo servisa in baza znanja.
Podpora SynologyNaročilo na servis in pomoč pri namestitvi naprave ali postavitvi sistema za varnostno kopiranje.
Dostop do cenikov, brošur, gonilnikov in drugih pomembnih dokumentov.
Splošni pogoji poslovanjaSplošni pogoji, ki veljajo za vse dobave in ponudbe podjetja.
Seznam pooblaščenih serviserjev za naprave Kyocera v Sloveniji.
Prodajni partnerji KyoceraSeznam pooblaščenih prodajalcev tiskalnikov in multifunkcijskih naprav Kyocera.
Predstavitev podjetja in osebna izkaznica.
Mediji o nasRaziščite objave v medijih, kjer se pojavlja tudi Xenon forte.
Bodite na tekočem z našimi najnovejšimi novicami.
Študije primerovPrimeri dobre prakse iz naših programov.
AkcijeUgodna ponudba tiskalnikov in večfunkcijskih naprav Kyocera.
Kontaktirajte nas, odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.
Izjava OEEOIzjava o vračilu OEEO in ustrezno odlaganje porabljenih tonerjev.
ZaposlitevPreverite odprta delovna mesta.
Sistemi za upravljanje z dokumenti (DMS) omogočajo strukturirano hrambo podatkov, podporo za izdelavo delovnih tokov in prinašajo analitična orodja za podporo odločanja.
Da so podatki najpomembnejši vir, ki ga podjetje hrani je že znano. Vendar jim pravo vrednost dajejo šele spoznanja in vpogledi, ki jih iz njih izluščimo. Zato je na voljo veliko orodij, eno pomembnejši so prav gotovo sistemi za upravljanje z dokumenti.
Vse več dokumentov dobite v elektronski obliki in ne glede na format (PDF, JPG, PNG, TXT…) jih boste sedaj lahko preprosto vnesli v sistem za upravljanje z dokumenti. Dokumente, ki pa v podjetje pridejo na papirju, boste lahko hitro zajeli na eni od naprav za skeniranje in jih v digitalni obliki samodejno vnesli v sistem za upravljanje z dokumenti. Čeprav zajem poteka zunaj programske rešitve, še vedno velja za del sistema.
Standardizirajte označevanje dokumentov in dodeljevanje atributov, ki jih pridobite iz dokumentov (številka, datum, cena …). Tako boste dokumente obdelali na enoten način, ki omogoča enostavno in hitro nadaljne delo. Obenem pa vam zagotavlja sledljivost, nadzor in varnost občutljivih podatkov, do različic dokumentov, ki se ob spremembah samodejno posodabljajo, pa lahko vedno dostopate.
Za iskanje lahko uporabite zmogljiva orodja, ki jih ponujajo rešitve za upravljanje z dokumenti. Iščete lahko po meta podatkih, v dokumentih, ki so obdelani z orodji za prepoznavo besedila, pa tudi po ključnih besedah v celotnem besedilu. Nekatere rešitve vam bodo ponudile tudi iskanje s pomočjo filtrov, ki bodo še dodatno izboljšali rezultate iskanja.
Določite pravila, kdo in kaj lahko z dokumenti počne. Številne procese upravljanja z dokumenti boste lahko vnaprej definirali in zagnali s preprostim ukazom.
Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) omogoča enostavno upravljanje dokumentov, skeniranje, nalaganje, indeksiranje in shranjevanje dokumentov.
Rešitve za digitalizacijo lahko temeljijo na programskih paketih ScannerVision ali Kyocera Capture manager, lahko pa jih prilagodimo vašim potrebam z uporabo programske platforme HyPAS.
Vabimo vas, da nas pokličete in z veseljem vam bomo odgovorili na vsa vprašanja v zvezi z DMS rešitvami.
Pon - pet: 8:00 - 16:00
Xenon forte d.o.o. je podjetje z več kot 30-letno tradicijo. V celotnem času svojega obstoja se zavzema za odličnost in verodostojnost. Skupaj s podjetji Xenon forte Zagreb d.o.o., Xenon forte Montenegro in Xenon forte d.o.o., Sarajevo skrbi za marketing, tehnično podporo in distribucijo izdelkov Kyocera, Synology, Trodat, KAI, Plustek in CZUR na področju Republike Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine ter Črne gore.
Piškotek | Trajanje | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-advertisement | 1 leto | Ta piškotek, ki ga nastavi vtičnik GDPR Cookie Consent, se uporablja za beleženje privolitve uporabnika za piškotke v kategoriji »Oglaševanje«. |
cookielawinfo-checkbox-analytics | 1 leto | Ta piškotek, ki ga nastavi vtičnik GDPR Cookie Consent, se uporablja za beleženje privolitve uporabnika za piškotke v kategoriji »Analitika«. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 1 leto | Ta piškotek, ki ga nastavi vtičnik GDPR Cookie Consent, se uporablja za beleženje privolitve uporabnika za piškotke v kategoriji »Nujni«. |
CookieLawInfoConsent | 1 leto | Zapiše privzeto stanje gumba ustrezne kategorije in status CCPA. Deluje samo v sodelovanju s primarnim piškotkom. |
elementor | nikoli | Ta piškotek uporablja tema spletnega mesta WordPress. Lastniku spletnega mesta omogoča implementacijo ali spreminjanje vsebine spletne strani v realnem času. |
wp-wpml_current_language | trajanje seje | Opis ni potreben. |