Upravljanje tiskanja

Nadzor nad tiskanjem

Rešitve za upravljanje tiskanja.
Rešitve za oddaljeno upravljanje naprav.

MDS - Optimizacija tiskanja

Managed Document Services ali storitve upravljanja z dokumenti.

Produkcijski tisk

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je prihodnost.

Upravljanje z dokumenti

Digitalizacija poslovanja

Rešitve, ki pomagajo podjetjem, da so bolj agilna, prilagodljiva in učinkovita.

DMS

Sistemi za upravljanje z dokumenti omogočajo strukturirano hrambo podatkov.

IKT storitve

Varovanje podatkov

Najbolj učinkovita zaščita pred izgubo podatkov je varnostno kopiranje.

Virtualizacija

Izkoristite možnosti, ki jih ponujajo navidezna okolja.

Digitalna pisarna

Pisarna v oblaku in orodja za učinkovito skupinsko delo.

Tiskalniki

Kyocera

Laserski tiskalniki in multifunkcijske naprave.

Epson

Inkjet tiskalniki in multifunkcijske naprave.

CITIZEN

Termični tiskalniki in tiskalniki na termični transfer.

Strežniki NAS

Synology

Rešitve za hrambo in varovanje podatkov ter nadzorne sisteme.

MREŽNA OPREMA

Wi-Fi usmerjevalniki Synology

Ponudba ruterjev Synology za nemoten dostop do spleta.

Skenerji

Plustek

Poslovni skenerji v formatih A4 in A3 in prenosni skenerji.

CZUR

Knjižni skenerji - ni potrebno razdirati vezave.

Podpora uporabnikom

Poiščite odgovore, prenesite gonilnike ali preverite cene in garancijske pogoje.

Servis in tehnična podpora

Center za podporo uporabnikov, naročilo servisa in baza znanja.

Podpora Synology

Naročilo na servis in pomoč pri namestitvi naprave ali postavitvi sistema za varnostno kopiranje.

Prenosi

Dostop do cenikov, brošur, gonilnikov in drugih pomembnih dokumentov.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji, ki veljajo za vse dobave in ponudbe podjetja.

Pooblaščeni servisi Kyocera

Seznam pooblaščenih serviserjev za naprave Kyocera v Sloveniji.

Prodajni partnerji Kyocera

Seznam pooblaščenih prodajalcev tiskalnikov in multifunkcijskih naprav Kyocera.

O podjetju Xenon forte

Predstavitev podjetja in osebna izkaznica.

Mediji o nas

Raziščite objave v medijih, kjer se pojavlja tudi Xenon forte.

Novice

Bodite na tekočem z našimi najnovejšimi novicami.

Študije primerov

Primeri dobre prakse iz naših programov.

Akcije

Naprave KYOCERA v akciji.

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Izjava OEEO

Izjava o vračilu OEEO in ustrezno odlaganje porabljenih tonerjev.

Zaposlitev

Preverite odprta delovna mesta.

01 548 48 00

SISTEMI ZA UPRAVLJANJE Z DOKUMENTI

Imejte dokumente vedno pod nadzorom

Sistemi za upravljanje z dokumenti (DMS) omogočajo strukturirano hrambo podatkov, podporo za izdelavo delovnih tokov in prinašajo analitična orodja za podporo odločanja.

Upravljanje z dokumenti

Spoznajte štiri stebre sistemov upravljanja z dokumenti

Da so podatki najpomembnejši vir, ki ga podjetje hrani je že znano. Vendar jim pravo vrednost dajejo šele spoznanja in vpogledi, ki jih iz njih izluščimo. Zato je na voljo veliko orodij, eno pomembnejši so prav gotovo sistemi za upravljanje z dokumenti.

Vse več dokumentov dobite v elektronski obliki in ne glede na format (PDF, JPG, PNG, TXT…) jih boste sedaj lahko preprosto vnesli v sistem za upravljanje z dokumenti. Dokumente, ki pa v podjetje pridejo na papirju, boste lahko hitro zajeli na eni od naprav za skeniranje in jih v digitalni obliki samodejno vnesli v sistem za upravljanje z dokumenti. Čeprav zajem poteka zunaj programske rešitve, še vedno velja za del sistema.

Standardizirajte označevanje dokumentov in dodeljevanje atributov, ki jih pridobite iz dokumentov (številka, datum, cena …). Tako boste dokumente obdelali na enoten način, ki omogoča enostavno in hitro nadaljne delo. Obenem pa vam zagotavlja sledljivost, nadzor in varnost občutljivih podatkov, do različic dokumentov, ki se ob spremembah samodejno posodabljajo, pa lahko vedno dostopate.

Za iskanje lahko uporabite zmogljiva orodja, ki jih ponujajo rešitve za upravljanje z dokumenti. Iščete lahko po meta podatkih, v dokumentih, ki so obdelani z orodji za prepoznavo besedila, pa tudi po ključnih besedah v celotnem besedilu. Nekatere rešitve vam bodo ponudile tudi iskanje s pomočjo filtrov, ki bodo še dodatno izboljšali rezultate iskanja.

Določite pravila, kdo in kaj lahko z dokumenti počne. Številne procese upravljanja z dokumenti boste lahko vnaprej definirali in zagnali s preprostim ukazom.

KCIM – Sistem za upravljanje z dokumenti v oblaku

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) omogoča enostavno upravljanje dokumentov, skeniranje, nalaganje, indeksiranje in shranjevanje dokumentov.

Kyocerin sistem za upravljanje s podatki
Multifunkcijska naprava Kyocera

Rešitve za zajem in obdelava vhodnih dokumentov

Rešitve za digitalizacijo lahko temeljijo na programskih paketih ScannerVision ali Kyocera Capture manager, lahko pa jih prilagodimo vašim potrebam z uporabo programske platforme HyPAS.

Želite izvedeti več informacij o sistemih za upravljanje z dokumenti?

Vabimo vas, da nas pokličete in z veseljem vam bomo odgovorili na vsa vprašanja v zvezi z DMS rešitvami.