Upravljanje tiskanja

Nadzor nad tiskanjem

Rešitve za upravljanje tiskanja.
Rešitve za oddaljeno upravljanje naprav.

MDS - Optimizacija tiskanja

Managed Document Services ali storitve upravljanja z dokumenti.

Produkcijski tisk

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je prihodnost.

Upravljanje z dokumenti

Digitalizacija poslovanja

Rešitve, ki pomagajo podjetjem, da so bolj agilna, prilagodljiva in učinkovita.

DMS

Sistemi za upravljanje z dokumenti omogočajo strukturirano hrambo podatkov.

IKT storitve

Varovanje podatkov

Najbolj učinkovita zaščita pred izgubo podatkov je varnostno kopiranje.

Virtualizacija

Izkoristite možnosti, ki jih ponujajo navidezna okolja.

Digitalna pisarna

Pisarna v oblaku in orodja za učinkovito skupinsko delo.

Tiskalniki

Kyocera

Laserski tiskalniki in multifunkcijske naprave.

Epson

Inkjet tiskalniki in multifunkcijske naprave.

CITIZEN

Termični tiskalniki in tiskalniki na termični transfer.

Strežniki NAS

Synology

Rešitve za hrambo in varovanje podatkov ter nadzorne sisteme.

MREŽNA OPREMA

Wi-Fi usmerjevalniki Synology

Ponudba ruterjev Synology za nemoten dostop do spleta.

Skenerji

Plustek

Poslovni skenerji v formatih A4 in A3 in prenosni skenerji.

CZUR

Knjižni skenerji - ni potrebno razdirati vezave.

Podpora uporabnikom

Poiščite odgovore, prenesite gonilnike ali preverite cene in garancijske pogoje.

Servis in tehnična podpora

Center za podporo uporabnikov, naročilo servisa in baza znanja.

Podpora Synology

Naročilo na servis in pomoč pri namestitvi naprave ali postavitvi sistema za varnostno kopiranje.

Prenosi

Dostop do cenikov, brošur, gonilnikov in drugih pomembnih dokumentov.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji, ki veljajo za vse dobave in ponudbe podjetja.

Pooblaščeni servisi Kyocera

Seznam pooblaščenih serviserjev za naprave Kyocera v Sloveniji.

Prodajni partnerji Kyocera

Seznam pooblaščenih prodajalcev tiskalnikov in multifunkcijskih naprav Kyocera.

O podjetju Xenon forte

Predstavitev podjetja in osebna izkaznica.

Mediji o nas

Raziščite objave v medijih, kjer se pojavlja tudi Xenon forte.

Novice

Bodite na tekočem z našimi najnovejšimi novicami.

Študije primerov

Primeri dobre prakse iz naših programov.

Akcije

Naprave KYOCERA v akciji.

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Izjava OEEO

Izjava o vračilu OEEO in ustrezno odlaganje porabljenih tonerjev.

Zaposlitev

Preverite odprta delovna mesta.

01 548 48 00

DMS - Sistem za upravljanje z dokumenti

Povečajte produktivnost z enostavnimi procesi

Kyocera Smart Information Manager (KCIM) je preprosta in uporabniku prijazna rešitev za mala in srednja podjetja, ki želijo preiti s papirnega na digitalno upravljanje dokumentov.

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM)

KCIM - DSM v oblaku

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) je sistem za upravljanje dokumentov v oblaku, ki uporabnikom omogoča enostavno upravljanje dokumentov, skeniranje, nalaganje, indeksiranje in shranjevanje dokumentov.

Portal ponudnika: Portal ponudnika je aplikacija, ki podpira upravljanje organizacije KCIM, upravljanje uporabnikov in upravljanje vrst dokumentov. Ponudniki (lokalni zastopniki, dilerji) lahko dostopajo do ponudnikovega portala preko spletnega brskalnika. Lahko dodajajo, urejajo ali brišejo organizacije za podrejene ponudnike ali za njihove stranke.

KCIM: Skrbnik stranke ali uporabnik stranke lahko dostopa do KCIM s spletnim brskalnikom. Skrbnik stranke lahko doda uporabniške račune za svojo organizacijo in konfigurira nastavitve, povezane s pravicami dostopa do vrst dokumentov.

Uporabniki strank lahko upravljajo dokumente – skeniranje, nalaganje, indeksiranje, iskanje, urejanje itd.

Jedro platforme: Jedro platforme je osrednja komponenta platforme. Na njegovi osnovi je zgrajen KCIM. Platforma varno hrani vse informacije o dokumentih KCIM.

Odjemalec / MFP: odjemalec, ki je lahko tudi multifunkcijski tiskalnik se poveže s strežnikom KCIM. Uporabniki lahko skenirani dokument naložijo na strežnik KCIM.

Mobilna aplikacija: Mobilna aplikacija se poveže s strežnikom KCIM. Uporabniki stranke lahko naložijo dokument na strežnik KCIM.

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) - Spletna programska rešitev v oblaku za upravljanje z digitalnimi dokumenti

Z rešitvijo KCIM boste vnašali, zajemali, upravljali in obdelovali svoje dokumente v centraliziranemu sistemu v oblaku, obenem pa jih preprosto našli, kadarkoli jih boste potrebovali.  

Z neomejenim uporabniškim dostopom zmanjšajte svoje operativne stroške.

Enostavno organizirajte in označite dokumente z označevanjem ključnih besed.

Pošljite dokumente na platformo iz spletnega brskalnika, optično preberite iz svoje večnamenske naprave ali celo naložite iz mobilne aplikacije.

Imejte na dosegu roke na tisoče dokumentov, do katerih lahko dostopate v dvakrat hitrejšem času in tako povečajte produktivnost in učinkovitost.

Varno naložite in shranite dokumente, hkrati pa zagotovite, da imajo samo pooblaščeni uporabniki dostop do informacij.

Dovolite dostop do določenih dokumentov (npr. osebnih, finančnih ali pogodb) glede na uporabnika ali na oddelek.

Pooblaščenim uporabnikom omogočite preverjanje kakovosti podatkov, vnešenih v platformo.

Hitro poiščite najnovejšo različico svojih dokumentov, arhiviranih na platformi.

KCIM je dostopen na več podprtih brskalnikih: Edge 92 oz. novejših, Chrome 70 ali novejših, Safari 14 ali novejših.

Uporabniki lahko do KCIM dostopajo z aplikacijo, ki je na voljo v iOS v14 ali novejši verziji in Android v6 ali novejši verziji.

Želite izvedeti več informacij o rešitvi KCIM?

Vabimo vas, da nas pokličete in z veseljem vam bomo odgovorili na vsa vprašanja v zvezi z rešitvijo Kyocera Cloud Information Manager.