Synology se je lotil preoblikovanja globalnih storitev za stranke z integracijo umetne inteligence v celoten proces, s čimer pričakujejo bistveno izboljšanje učinkovitosti in kakovosti zagotavljanja podpore.
“Synology zagotavlja celovito tehnično podporo, ki vključuje poizvedbe o uporabi izdelkov, odpravljanje kritičnih težav in svetovanje pri kompleksnejših namestitvah.” je dejal Vincent Tsai, direktor tehnične podpore. “Z uvedbo nove podporne umetne inteligence pričakujemo bistveno krajše odzivne čase za osnovne poizvedbe, kar bo omogočilo našim inženirjem tehnične podpore, da se osredotočijo na obravnavo zapletenih primerov, ki zahtevajo takojšnjo pozornost.”
Synologyjeva podporna umetna inteligenca, ki izkorišča arhitekturo Retrieval-Augmented Generation, ima dostop do anonimiziranih tehničnih gradiv in vpogledov v odpravljanje težav, pridobljenih na podlagi izkušenj družbe Synology z nudenjem podpore milijonom strank po vsem svetu. Nadaljnji učni procesi usklajevanja in krepitve zagotavljajo, da je odziv visokokakovosten, koristen in da se samodejno izboljšuje.
Z uvedbo prve generacije umetne inteligence za podporo podjetja Synology lahko stranke pričakujejo precej hitrejši odzivni čas podpore, izboljšan tudi do 20-krat, kar vodi k bolj optimizirani izkušnji storitev.