Programske rešitve

Upravljanje tiskanja

Nadzor nad tiskanjem

Rešitve za upravljanje tiskanja.
Rešitve za oddaljeno upravljanje naprav.

MDS - Optimizacija tiskanja

Managed Document Services ali storitve upravljanja z dokumenti.

Produkcijski tisk

Predstavljamo Kyocerin Inkjet produkcijski tiskalnik in dodatke za dokončevanje tiskovin, kot so rezalniki, zlagalniki in naprave za izdelavo knjig in brošur.

Upravljanje z dokumenti

Digitalizacija poslovanja

Rešitve, ki pomagajo podjetjem, da so bolj agilna, prilagodljiva in učinkovita.

DMS

Sistemi za upravljanje z dokumenti omogočajo strukturirano hrambo podatkov.

IKT storitve

Varovanje podatkov

Najbolj učinkovita zaščita pred izgubo podatkov je varnostno kopiranje.

Virtualizacija

Izkoristite možnosti, ki jih ponujajo navidezna okolja.

Digitalna pisarna

Pisarna v oblaku in orodja za učinkovito skupinsko delo.

Naprave

Tiskalniki

Kyocera

Laserski tiskalniki in multifunkcijske naprave.

Epson

Inkjet tiskalniki in multifunkcijske naprave.

CITIZEN

Termični tiskalniki in tiskalniki na termični transfer.

Strežniki NAS in mrežna oprema

Synology

Rešitve za hrambo in varovanje podatkov ter nadzorne sisteme.

Wi-Fi usmerjevalniki

Ponudba Wi-Fi usmerjevalnikov Synology za neprekinjen dostop v splet.

Kamere Synology

Kamere Synology za brezhibno integracijo s sistemom za nadzor Surveillance Station.

Skenerji

Plustek

Poslovni skenerji v formatih A4 in A3 in prenosni skenerji.

CZUR

Knjižni skenerji - ni potrebno razdirati vezave.

UPS - NEPREKINJENO NAPAJANJE

FSP Fortron

Zaščita vaših naprav pred izpadi električne energije in drugimi anomalijami el. omrežja.

Podpora
Podpora uporabnikom

Poiščite odgovore, prenesite gonilnike ali preverite cene in garancijske pogoje.

Servis in tehnična podpora

Center za podporo uporabnikov, naročilo servisa in baza znanja.

Podpora Synology

Naročilo na servis in pomoč pri namestitvi naprave ali postavitvi sistema za varnostno kopiranje.

Prenosi

Dostop do cenikov, brošur, gonilnikov in drugih pomembnih dokumentov.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji, ki veljajo za vse dobave in ponudbe podjetja.

Poblaščeni servisi Kyocera

Seznam pooblaščenih serviserjev za naprave Kyocera v Sloveniji.

Prodajni partnerji Kyocera

Seznam pooblaščenih prodajalcev tiskalnikov in multifunkcijskih naprav Kyocera.

O nas
O podjetju Xenon forte

Predstavitev podjetja in osebna izkaznica.

Mediji o nas

Raziščite objave v medijih, kjer se pojavlja tudi Xenon forte.

Novice

Bodite na tekočem z našimi najnovejšimi novicami.

Študije primerov

Primeri dobre prakse iz naših programov.

Akcije

Ugodna ponudba tiskalnikov in večfunkcijskih naprav Kyocera.

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Izjava OEEO

Izjava o vračilu OEEO in ustrezno odlaganje porabljenih tonerjev.

Zaposlitev

Preverite odprta delovna mesta.

Synology v storitve za stranke uvaja AI, ki zagotavlja hitrejšo in boljšo uporabniško izkušnjo

Synology se je lotil preoblikovanja globalnih storitev za stranke z integracijo umetne inteligence v celoten proces, s čimer pričakujejo bistveno izboljšanje učinkovitosti in kakovosti zagotavljanja podpore.

Synology se je lotil preoblikovanja globalnih storitev za stranke z integracijo umetne inteligence v celoten proces, s čimer pričakujejo bistveno izboljšanje učinkovitosti in kakovosti zagotavljanja podpore.

“Synology zagotavlja celovito tehnično podporo, ki vključuje poizvedbe o uporabi izdelkov, odpravljanje kritičnih težav in svetovanje pri kompleksnejših namestitvah.” je dejal Vincent Tsai, direktor tehnične podpore. “Z uvedbo nove podporne umetne inteligence pričakujemo bistveno krajše odzivne čase za osnovne poizvedbe, kar bo omogočilo našim inženirjem tehnične podpore, da se osredotočijo na obravnavo zapletenih primerov, ki zahtevajo takojšnjo pozornost.”

Synologyjeva podporna umetna inteligenca, ki izkorišča arhitekturo Retrieval-Augmented Generation, ima dostop do anonimiziranih tehničnih gradiv in vpogledov v odpravljanje težav, pridobljenih na podlagi izkušenj družbe Synology z nudenjem podpore milijonom strank po vsem svetu. Nadaljnji učni procesi usklajevanja in krepitve zagotavljajo, da je odziv visokokakovosten, koristen in da se samodejno izboljšuje.

Z uvedbo prve generacije umetne inteligence za podporo podjetja Synology lahko stranke pričakujejo precej hitrejši odzivni čas podpore, izboljšan tudi do 20-krat, kar vodi k bolj optimizirani izkušnji storitev.

Več o podjetju in izdelkih Synology >>

zadnje novice

Novosti iz sveta upravljanja z dokumenti in podatki.

07.11.2024

Synology krepi varnost svojih izdelkov s sodelovanjem na tekmovanju Pwn2Own Irska 2024

Preberite celoten članek
09.09.2024

Synology sodeluje z varnostno raziskovalno ekipo za izboljšanje varnosti za rešitev nadzora Surveillance Station

Synology sodeluje z varnostno raziskovalno ekipo za izboljšanje varnosti za rešitev nadzora Surveillance Station.

Preberite celoten članek
05.09.2024

Synology je predstavil nadgradnjo operacijskega sistema DSM 7.2.2, ki prinaša izboljšano zanesljivost in maksimalno učinkovitost obdelave medijskih vsebin

DSM 7.2.2 prinaša obsežne izboljšave zanesljivosti sistema, povečano varnost podatkov in premik obdelave medijskih vsebin na odjemalce in mobilne naprave.

Preberite celoten članek

Vas zanima še več podobnih vsebin?

Prijavite se na našo mailing listo in bodite vedno v koraku s časom iz področja digitalizacije, upravljanja z dokumenti, tiskanja, varovanja podatkov itd.