Programske rešitve

Upravljanje tiskanja

Nadzor nad tiskanjem

Rešitve za upravljanje tiskanja.
Rešitve za oddaljeno upravljanje naprav.

MDS - Optimizacija tiskanja

Managed Document Services ali storitve upravljanja z dokumenti.

Produkcijski tisk

Predstavljamo Kyocerin Inkjet produkcijski tiskalnik in dodatke za dokončevanje tiskovin, kot so rezalniki, zlagalniki in naprave za izdelavo knjig in brošur.

Upravljanje z dokumenti

Digitalizacija poslovanja

Rešitve, ki pomagajo podjetjem, da so bolj agilna, prilagodljiva in učinkovita.

DMS

Sistemi za upravljanje z dokumenti omogočajo strukturirano hrambo podatkov.

IKT storitve

Varovanje podatkov

Najbolj učinkovita zaščita pred izgubo podatkov je varnostno kopiranje.

Virtualizacija

Izkoristite možnosti, ki jih ponujajo navidezna okolja.

Digitalna pisarna

Pisarna v oblaku in orodja za učinkovito skupinsko delo.

Naprave

Tiskalniki

Kyocera

Laserski tiskalniki in multifunkcijske naprave.

Epson

Inkjet tiskalniki in multifunkcijske naprave.

CITIZEN

Termični tiskalniki in tiskalniki na termični transfer.

Strežniki NAS in mrežna oprema

Synology

Rešitve za hrambo in varovanje podatkov ter nadzorne sisteme.

Wi-Fi usmerjevalniki

Ponudba Wi-Fi usmerjevalnikov Synology za neprekinjen dostop v splet.

Kamere Synology

Kamere Synology za brezhibno integracijo s sistemom za nadzor Surveillance Station.

Skenerji

Plustek

Poslovni skenerji v formatih A4 in A3 in prenosni skenerji.

CZUR

Knjižni skenerji - ni potrebno razdirati vezave.

UPS - NEPREKINJENO NAPAJANJE

FSP Fortron

Zaščita vaših naprav pred izpadi električne energije in drugimi anomalijami el. omrežja.

Podpora
Podpora uporabnikom

Poiščite odgovore, prenesite gonilnike ali preverite cene in garancijske pogoje.

Servis in tehnična podpora

Center za podporo uporabnikov, naročilo servisa in baza znanja.

Podpora Synology

Naročilo na servis in pomoč pri namestitvi naprave ali postavitvi sistema za varnostno kopiranje.

Prenosi

Dostop do cenikov, brošur, gonilnikov in drugih pomembnih dokumentov.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji, ki veljajo za vse dobave in ponudbe podjetja.

Poblaščeni servisi Kyocera

Seznam pooblaščenih serviserjev za naprave Kyocera v Sloveniji.

Prodajni partnerji Kyocera

Seznam pooblaščenih prodajalcev tiskalnikov in multifunkcijskih naprav Kyocera.

O nas
O podjetju Xenon forte

Predstavitev podjetja in osebna izkaznica.

Mediji o nas

Raziščite objave v medijih, kjer se pojavlja tudi Xenon forte.

Novice

Bodite na tekočem z našimi najnovejšimi novicami.

Študije primerov

Primeri dobre prakse iz naših programov.

Akcije

Ugodna ponudba tiskalnikov in večfunkcijskih naprav Kyocera.

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Izjava OEEO

Izjava o vračilu OEEO in ustrezno odlaganje porabljenih tonerjev.

Zaposlitev

Preverite odprta delovna mesta.

Prilagoditve dokumentov pred tiskanjem

Rubika – dodana vrednost dokumentom

Rubika omogoča podjetjem, da obstoječe dokumente hitro in enostavno prilagodijo za personalizacijo, optimizacijo stroškov ter skladnost z regulativami, brez potrebe po obsežnem preoblikovanju.

Optimizacija že pripravljenih datotek

Rubika je zmogljiva rešitev podjetja Solimar Systems, zasnovana za naknadno obdelavo in prilagoditev dokumentov. Uporablja se za izboljšanje obstoječih dokumentov brez potrebe po celovitem ponovnem oblikovanju. Omogoča prilagoditev dokumentov za personalizacijo, optimizacijo stroškov in skladnost z regulativami.

 

Ključne funkcionalnosti vključujejo dodajanje črtnih kod, prilagajanje postavitev strani, avtomatizacijo obdelave podatkov ter optimizacijo dostave preko različnih kanalov, kot so tiskanje, e-pošta ali digitalne arhive.

 

Rešitev je modularna, kar pomeni, da jo je mogoče prilagoditi specifičnim potrebam uporabnika.

Na primer, modul za de-impozicijo omogoča pretvorbo že oblikovanih PDF-jev v prilagodljive oblike za digitalni tisk, kar olajša migracijo z offset tiskanja na digitalne tehnologije. 

 

Dodatne možnosti vključujejo čiščenje naslovov, združevanje dokumentov za nižje poštne stroške in prilagoditev vsebine za različne trge in stranke.

 

Rubika je del platforme Chemistry™, ki omogoča avtomatizacijo delovnih procesov in spremljanje projektov v realnem času. Zasnovana je za podjetja, ki želijo izboljšati učinkovitost, zmanjšati stroške in povečati zadovoljstvo strank z bolj prilagojenimi in vizualno privlačnimi komunikacijami

Povečana učinkovitost in produktivnost

 Solimarjeve rešitve poenostavijo delovne tokove izhodnih podatkov z omogočanjem ponovnega oblikovanja dokumentov namesto njihovega ponovnega kodiranja. Delovni tok v nekoliko drugačni obliki:
 

Rubika je zasnovana posebej za avtomatizacijo ročnih procesov, maksimiranje poštnih prihrankov in izboljšavo podatkov.

 

Rubika se razlikuje od drugih rešitev, saj ne potrebuje programiranja na nivoju aplikacije, temveč ponuja intuitiven uporabniški vmesnik, ki omogoča hitro uvajanje sprememb v produkcijskih procesih. Njena prilagodljivost omogoča reševanje raznovrstnih izzivov, hkrati pa pripomore k večji učinkovitosti in donosnosti poslovanja.

 

Večina obstoječih, starejših aplikacij je premalo izkoriščena za učinkovito komunikacijo s strankami. S pomočjo Rubike lahko podjetja izboljšajo poslovanje na različnih področjih, saj dodaja vrednost njihovim dokumentom. 

Na primer, s sortiranjem dokumentov po pravilnem poštnem vrstnem redu in dodajanjem ustreznih črtnih kod se znižajo poštni stroški. Maskiranje zaupnih informacij zmanjša tveganje kraje identitete.

 

Rubika omogoča hitro in enostavno dodajanje vrednosti ključnim dokumentom, namenjenim strankam. 

 

Zaradi intuitivnega uporabniškega vmesnika ni potrebnega kompleksnega programiranja, kar pomeni, da lahko podjetja hitro in stroškovno učinkovito izkoristijo prednosti transpromocijske komunikacije (kombinacija transakcijskih in promocijskih sporočil). To omogoča izboljšanje komunikacije s strankami, optimizacijo stroškov ter večjo varnost in personalizacijo podatkov.

IZBOR MODULOV RUBIKA

SESTAVLJANJE
Združuje več PDF-dokumentov, navedenih v CSV-datoteki, pridobi informacije iz polj in jih združi v en izhodni dokument.

BRALNIK ČRTNIH KOD
Omogoča branje vsebine črtnih kod iz izhodnega dokumenta ter interpretacijo in indeksiranje informacij iz grafičnih črtnih kod.

UVOZ / IZVOZ PODATKOV
Omogoča izvoz podatkov za uporabo v zunanjih postopkih obdelave in njihovo posodobitev za uporabo v nadaljnjih modulih Rubike ali zunanjih procesih.

BRISANJE / ODSTRANJEVANJE STRANI
Odstranjuje strani z neželenimi ali zastarelimi informacijami. Pogosta uporaba tega orodja je odstranjevanje uvodnih in zaključnih strani iz poročil, ki jih ni treba tiskati.

ŠIFRIRANJE / DEŠIFRIRANJE
Šifrira izhodne PDF-datoteke z 128-bitnim AES-šifriranjem, kar podjetjem omogoča skladnost z zahtevami za zaščito dokumentov in virov.

UKAZI ZA OBDELAVO
Vključuje ukaze za dodelavo, kot so izbira predala, obojestranski tisk, spenjanje in vezava, ki jih določa vsebina strani ali številčenje strani.

POSTAVITEV STRANI (IMPOSITION)
Prilagodi podatke za knjižne bloke ali izpise 2-up zaporednih ali zloženih formatov za večkratni tisk, s čimer se znižajo stroški tiska in omogočijo dodatni procesi obdelave.

VSTAVLJANJE STRANI
Omogoča dinamično vstavljanje strani v izhodni dokument glede na njegovo vsebino, na primer za marketinška sporočila, pogoje poslovanja, naslovne liste ali statične vložke.

OZNAČEVANJE: ČRTNE KODE, OMR, BESEDILO
Doda črtne kode, OMR-oznake, besedilo, sporočila, PDF-opombe in obarvane pravokotnike, ki prekrivajo določena območja na izhodnih straneh.

Združevanje (MERGE)
Združi podobne informacije iz več datotek v en procesiran izhodni dokument. S tem odpravlja ročna opravila in zmanjšuje stroške pošiljanja z združevanjem vsebine v eno ovojnico.

PRILAGODITEV STRANI: POVEČAVA / PREMIK / ZASUK
Prilagaja velikost in položaj strani z manipulacijo slik na strani in tako ustvari prostor za sporočila, črtne kode ali oznake in kode namenjene napravam za vstavljanje.

DELITEV / SEGMENTACIJA
Logično razdeli in poimenuje poročila na podlagi vsebine dokumentov in števila strani ter omogoči usmerjanje na najbližjo in/ali najprimernejšo izhodno napravo.

Želite izvedeti več informacij o napravah Synology?

Vabimo vas, da nas pokličete in z veseljem vam bomo odgovorili na vsa vprašanja v zvezi napravami Synology.