Upravljanje tiskanja

Nadzor nad tiskanjem

Rešitve za upravljanje tiskanja.
Rešitve za oddaljeno upravljanje naprav.

MDS - Optimizacija tiskanja

Managed Document Services ali storitve upravljanja z dokumenti.

Produkcijski tisk

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je prihodnost.

Upravljanje z dokumenti

Digitalizacija poslovanja

Rešitve, ki pomagajo podjetjem, da so bolj agilna, prilagodljiva in učinkovita.

DMS

Sistemi za upravljanje z dokumenti omogočajo strukturirano hrambo podatkov.

IKT storitve

Varovanje podatkov

Najbolj učinkovita zaščita pred izgubo podatkov je varnostno kopiranje.

Virtualizacija

Izkoristite možnosti, ki jih ponujajo navidezna okolja.

Digitalna pisarna

Pisarna v oblaku in orodja za učinkovito skupinsko delo.

Tiskalniki

Kyocera

Laserski tiskalniki in multifunkcijske naprave.

Epson

Inkjet tiskalniki in multifunkcijske naprave.

CITIZEN

Termični tiskalniki in tiskalniki na termični transfer.

Strežniki NAS

Synology

Rešitve za hrambo in varovanje podatkov ter nadzorne sisteme.

MREŽNA OPREMA

Wi-Fi usmerjevalniki Synology

Ponudba ruterjev Synology za nemoten dostop do spleta.

Skenerji

Plustek

Poslovni skenerji v formatih A4 in A3 in prenosni skenerji.

CZUR

Knjižni skenerji - ni potrebno razdirati vezave.

Podpora uporabnikom

Poiščite odgovore, prenesite gonilnike ali preverite cene in garancijske pogoje.

Servis in tehnična podpora

Center za podporo uporabnikov, naročilo servisa in baza znanja.

Podpora Synology

Naročilo na servis in pomoč pri namestitvi naprave ali postavitvi sistema za varnostno kopiranje.

Prenosi

Dostop do cenikov, brošur, gonilnikov in drugih pomembnih dokumentov.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji, ki veljajo za vse dobave in ponudbe podjetja.

Poblaščeni servisi Kyocera

Seznam pooblaščenih serviserjev za naprave Kyocera v Sloveniji.

Prodajni partnerji Kyocera

Seznam pooblaščenih prodajalcev tiskalnikov in multifunkcijskih naprav Kyocera.

O podjetju Xenon forte

Predstavitev podjetja in osebna izkaznica.

Mediji o nas

Raziščite objave v medijih, kjer se pojavlja tudi Xenon forte.

Novice

Bodite na tekočem z našimi najnovejšimi novicami.

Študije primerov

Primeri dobre prakse iz naših programov.

Akcije

Naprave KYOCERA v akciji.

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Izjava OEEO

Izjava o vračilu OEEO in ustrezno odlaganje porabljenih tonerjev.

Zaposlitev

Preverite odprta delovna mesta.

01 548 48 00

MyQ X: Rešitev za tiskanje naslednje generacije

Proizvajalec istoimenske rešitve za upravljanje s tiskom MyQ je predstavil nadgradnjo svoje programske opreme z imenom MyQ X. Najpomebnejša novost je, da je nadzor nad licencami od sedaj v rokah prodajnih oddelkov v partnerskih podjetjih.

Proizvajalec istoimenske rešitve za upravljanje s tiskom MyQ je predstavil nadgradnjo svoje programske opreme z imenom MyQ X. Začetki prenove segajo že v začetek letošnjega leta, ko so izdali različico MyQ 8.0, ki prinaša novo jedrno arhitekturo, novo uporabniško sejo in tri različice Smart, Enterprise in Ultimate.

Kaj je novega pri MyQ X?

Najpomebnejša novost je, da je nadzor nad licencami od sedaj v rokah prodajnih oddelkov v partnerskih podjetjih. Po zaslugi novega licenčnega strežnika, ki je dosegljiv na partnerskem portalu, bodo lahko upravljali z licencami in dodajali nove.

MyQ X prinaša tudi nov, poenostavljen cenik, ki je že vgrajen v licenčni strežnik.

Poleg tega pa je MyQ X usklajen s tremi različicami programske opreme, ki so bile predstavljene v začetku leta – MyQ Smart, MyQ Enterprise in MyQ Ultimate.

Dosegljivost MyQ X

MyQ X je na voljo po posodobitvi programa na različico MyQ 8.0 (nadgradnja 4 in novejše) ali na Master Server 8.1 (nadgradnja 2 in novejše). Namestitvene datoteke so na voljo partnerjem po prijavi v partnerski portal.

Napredna orodja za poročanje

Že z namestitvijo nadgradnje MyQ Master 8.1, program uporabnikom ponuja tudi možnost uporabe zunanjih orodij BI za ustvarjanje poročil. Na voljo so jim vnaprej pripravljene predloge, po zaslugi podrobnega opisa modela in elementov baze podatkov programa MyQ, pa lahko izdelajo tudi lastna poročila ali analize.

Organizacije, ki želijo podroben pregled stroškov nameščenih naprav za tiskanje v podjetu in želijo podrobneje analizirati opravila tiskanja, kopiranja ali skeniranja, lahko zdaj uporabljajo široko paleto grafov ali vnaprej pripravljenih nadzornih plošč, ki jih ponujajo programi zunanjih razvijalcev programov za poslovno inteligenco, kot je na primer Microsoftov program Power BI.

Na primer, kateri koli finančni oddelek lahko sedaj brez težav vključi bazo podatkov MyQ v obstoječi sistem poročanja organizacije. MyQ Advanced Reporting tako dopolnjuje serijo revolucionarnih sprememb, ki jih bomo od sedaj prepoznali pod imenom MyQ X.

zadnje novice

Novosti iz sveta upravljanja z dokumenti in podatki.

29.03.2023

Kyocera širi ambicije na trgu brizgalnih tiskalnikov

Kyocera bo svojo ponudbo pisarniškega in produkcijskega inkjet tiskanja razširila s prevzemom francoskega podjetja Nixka, ustanovljenega s strani nekdanjih zaposlenih v podjetju Impika, po tem ko ga je Xerox zaprl. Prevzem 100-odstotnega lastništva Nixke s strani Kyocere bo stopil v veljavo 1. aprila.

Preberite celoten članek
23.03.2023

Popravki v Kyocerini programski opremi

V KYOCERA Net Manager programski opremi za upravljanje izhodnih dokumentov, ki jo ponuja KYOCERA Document Solutions, je bila odkrita varnostna ranljivost.

Preberite celoten članek
16.02.2023

Kyocera je prejela nagrado WorldStar 2023

Z nagrado, ki jo je prejela s strani organizacije World Packaging Organization (WPO), Kyocera potrjuje svojo zavezanost k trajnostnemu razvoju svojih izdelkov in prizadevanjem k ohranitvi okolja. Ta zajema tudi embalažo, kjer večinoma uporabljajo kalupe iz papirne kaše in valovite plošče iz recikliranega papirja. Plastike tako praktično več ne uporabljajo.

Preberite celoten članek

Vas zanima še več podobnih vsebin?

Prijavite se na našo mailing listo in bodite vedno v koraku s časom iz področja digitalizacije, upravljanja z dokumenti, tiskanja, varovanja podatkov itd.