Kyocera že leta kompenzira ogljični odtis svojih izdelkov in poslovnih dejavnosti v Nemčiji in Avstriji s certificiranimi projekti varovanja podnebja. Vanje vse bolj vključuje tudi svoje partnerje. Potencial zaščite podnebja je prepoznala tudi v storitvi in postavila smernice za trajnostne procese.
Varstvo okolja ima pri Kyoceri dolgo tradicijo. Podjetje, katerega koncept Print Green praznuje 10. obletnico, je zdaj sinonim za okolju prijazne procese upravljanja z dokumenti in je že nadomestilo skoraj pol milijona ton CO2 za tako imenovani ogljični odtis svojih sistemov in tonerjev.
Trgovina ima pomembno vlogo pri varovanju podnebja
Premisleki o varovanju okolja morajo biti celostni. Ker se Kyocera dosledno zanaša na komercialno prodajo, svojim prodajnim partnerjem omogoča, da brezplačno nadomeščajo svoj ogljični odtis. Vse več specializiranih partnerjev izkorišča to priložnost in kompenzira lastne poslovne dejavnosti s Kyocerinimi projekti varovanja podnebja, ki so certificirani kot zlati standardi. »Vse več strank se sprašuje o ogljičnem odtisu svojih dejanj. Zato našo zavezanost varovanju okolja vidimo kot družbeni projekt,« je izjavil Pascal Seifert, direktor marketinga Kyocera Nemčija.
Storitveni procesi kot glasniki sprememb
Servisni klici, ki zahtevajo vzdrževanje in popravila, so sestavni del vsakega življenjskega cikla izdelka. »Kyocera ima varovanje okolja zapisano v svoji DNK in zato postavlja visoke zahteve tudi partnerjem v svoji dobavni verigi. Servisni procesi predstavljajo veliko priložnost za zmanjšanje emisij CO2 s preventivnimi ukrepi, daljinskim vzdrževanjem in pametnim nadzorom storitev, «dodaja Erik Kaffine, direktor storitev in podpore.
Intenzivno sodelovanje partnerjev
Pri servisiranju se Kyocera zanaša na široko mrežo partnerjev, s katerimi poteka tesna izmenjava v obliki usposabljanja, nadzora in tekmovanj. Z idejo, da bi servisne postopke preizkusili tudi glede trajnosti, je Kyocera naletela na zelo pozitiven odziv partnerjev.
Na področjih nadzora uvajanja, oddaljenega vzdrževanja in logistike rezervnih delov so razvili postopke, ki predstavljajo optimizacijo in se kažejo kot koncept s konkretnimi priporočili za ukrepanje in vzorčne izračune, ki jih zdaj lahko delijo z vsemi Kyocerinimi partnerji v obliki “Vodnika za trajnost v storitvi”.
Sledili so trajnostnemu vodilu:
- Izogibanje obremenitvi okolja z vzdrževanjem na daljavo in preventivnimi servisnimi ukrepi.
- Zmanjšanje obremenitve okolja z optimiziranim upravljanjem storitev in logistiko rezervnih delov.
- Nadomestilo preostalega ogljičnega odtisa s certificiranimi projekti varovanja podnebja.
Trajnost kot merilo nakupa
»Trajnost postaja vse pomembnejša pri naložbenih odločitvah in bo upravičeno postala ključno merilo v prihodnosti. Zato se naša pobuda za trajnost v storitvah popolnoma ujema s časom. Razmišljamo o posplošitvi pridobljenega znanja, da bi od tega lahko imele koristi tudi druge panoge in s tem družba kot celota,« uspešno iniciativo povzame Erik Kaffine.