Upravljanje tiskanja

Nadzor nad tiskanjem

Rešitve za upravljanje tiskanja.
Rešitve za oddaljeno upravljanje naprav.

MDS - Optimizacija tiskanja

Managed Document Services ali storitve upravljanja z dokumenti.

Produkcijski tisk

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je prihodnost.

Upravljanje z dokumenti

Digitalizacija poslovanja

Rešitve, ki pomagajo podjetjem, da so bolj agilna, prilagodljiva in učinkovita.

DMS

Sistemi za upravljanje z dokumenti omogočajo strukturirano hrambo podatkov.

IKT storitve

Varovanje podatkov

Najbolj učinkovita zaščita pred izgubo podatkov je varnostno kopiranje.

Virtualizacija

Izkoristite možnosti, ki jih ponujajo navidezna okolja.

Digitalna pisarna

Pisarna v oblaku in orodja za učinkovito skupinsko delo.

Tiskalniki

Kyocera

Laserski tiskalniki in multifunkcijske naprave.

Epson

Inkjet tiskalniki in multifunkcijske naprave.

CITIZEN

Termični tiskalniki in tiskalniki na termični transfer.

Strežniki NAS

Synology

Rešitve za hrambo in varovanje podatkov ter nadzorne sisteme.

MREŽNA OPREMA

Wi-Fi usmerjevalniki Synology

Ponudba ruterjev Synology za nemoten dostop do spleta.

Skenerji

Plustek

Poslovni skenerji v formatih A4 in A3 in prenosni skenerji.

CZUR

Knjižni skenerji - ni potrebno razdirati vezave.

Podpora uporabnikom

Poiščite odgovore, prenesite gonilnike ali preverite cene in garancijske pogoje.

Servis in tehnična podpora

Center za podporo uporabnikov, naročilo servisa in baza znanja.

Podpora Synology

Naročilo na servis in pomoč pri namestitvi naprave ali postavitvi sistema za varnostno kopiranje.

Prenosi

Dostop do cenikov, brošur, gonilnikov in drugih pomembnih dokumentov.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji, ki veljajo za vse dobave in ponudbe podjetja.

Poblaščeni servisi Kyocera

Seznam pooblaščenih serviserjev za naprave Kyocera v Sloveniji.

Prodajni partnerji Kyocera

Seznam pooblaščenih prodajalcev tiskalnikov in multifunkcijskih naprav Kyocera.

O podjetju Xenon forte

Predstavitev podjetja in osebna izkaznica.

Mediji o nas

Raziščite objave v medijih, kjer se pojavlja tudi Xenon forte.

Novice

Bodite na tekočem z našimi najnovejšimi novicami.

Študije primerov

Primeri dobre prakse iz naših programov.

Akcije

Naprave KYOCERA v akciji.

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Izjava OEEO

Izjava o vračilu OEEO in ustrezno odlaganje porabljenih tonerjev.

Zaposlitev

Preverite odprta delovna mesta.

01 548 48 00

Kyocera spodbuja trajnost tudi v storitveni dejavnosti

Varstvo okolja ima pri Kyoceri dolgo tradicijo. Podjetje, katerega koncept Print Green praznuje 10. obletnico, je zdaj sinonim za okolju prijazne procese upravljanja z dokumenti in je že nadomestilo skoraj pol milijona ton CO2 za tako imenovani ogljični odtis svojih sistemov in tonerjev. Potencial zaščite podnebja je prepoznala tudi v storitvi in postavila smernice za trajnostne procese.

Kyocera že leta kompenzira ogljični odtis svojih izdelkov in poslovnih dejavnosti v Nemčiji in Avstriji s certificiranimi projekti varovanja podnebja. Vanje vse bolj vključuje tudi svoje partnerje. Potencial zaščite podnebja je prepoznala tudi v storitvi in postavila smernice za trajnostne procese.

Varstvo okolja ima pri Kyoceri dolgo tradicijo. Podjetje, katerega koncept Print Green praznuje 10. obletnico, je zdaj sinonim za okolju prijazne procese upravljanja z dokumenti in je že nadomestilo skoraj pol milijona ton CO2 za tako imenovani ogljični odtis svojih sistemov in tonerjev.

Trgovina ima pomembno vlogo pri varovanju podnebja

Premisleki o varovanju okolja morajo biti celostni. Ker se Kyocera dosledno zanaša na komercialno prodajo, svojim prodajnim partnerjem omogoča, da brezplačno nadomeščajo svoj ogljični odtis. Vse več specializiranih partnerjev izkorišča to priložnost in kompenzira lastne poslovne dejavnosti s Kyocerinimi projekti varovanja podnebja, ki so certificirani kot zlati standardi. »Vse več strank se sprašuje o ogljičnem odtisu svojih dejanj. Zato našo zavezanost varovanju okolja vidimo kot družbeni projekt,« je izjavil Pascal Seifert, direktor marketinga Kyocera Nemčija.

Storitveni procesi kot glasniki sprememb

Servisni klici, ki zahtevajo vzdrževanje in popravila, so sestavni del vsakega življenjskega cikla izdelka. »Kyocera ima varovanje okolja zapisano v svoji DNK in zato postavlja visoke zahteve tudi partnerjem v svoji dobavni verigi. Servisni procesi predstavljajo veliko priložnost za zmanjšanje emisij CO2 s preventivnimi ukrepi, daljinskim vzdrževanjem in pametnim nadzorom storitev, «dodaja Erik Kaffine, direktor storitev in podpore.

Intenzivno sodelovanje partnerjev

Pri servisiranju se Kyocera zanaša na široko mrežo partnerjev, s katerimi poteka tesna izmenjava v obliki usposabljanja, nadzora in tekmovanj. Z idejo, da bi servisne postopke preizkusili tudi glede trajnosti, je Kyocera naletela na zelo pozitiven odziv partnerjev.

Na področjih nadzora uvajanja, oddaljenega vzdrževanja in logistike rezervnih delov so razvili postopke, ki predstavljajo optimizacijo in se kažejo kot koncept s konkretnimi priporočili za ukrepanje in vzorčne izračune, ki jih zdaj lahko delijo z vsemi Kyocerinimi partnerji v obliki “Vodnika za trajnost v storitvi”.
Sledili so trajnostnemu vodilu:

  • Izogibanje obremenitvi okolja z vzdrževanjem na daljavo in preventivnimi servisnimi ukrepi.
  • Zmanjšanje obremenitve okolja z optimiziranim upravljanjem storitev in logistiko rezervnih delov.
  • Nadomestilo preostalega ogljičnega odtisa s certificiranimi projekti varovanja podnebja.

Trajnost kot merilo nakupa

»Trajnost postaja vse pomembnejša pri naložbenih odločitvah in bo upravičeno postala ključno merilo v prihodnosti. Zato se naša pobuda za trajnost v storitvah popolnoma ujema s časom. Razmišljamo o posplošitvi pridobljenega znanja, da bi od tega lahko imele koristi tudi druge panoge in s tem družba kot celota,« uspešno iniciativo povzame Erik Kaffine.

Več informacij o trajnostnem razvoju Kyocere.

zadnje novice

Novosti iz sveta upravljanja z dokumenti in podatki.

29.03.2023

Kyocera širi ambicije na trgu brizgalnih tiskalnikov

Kyocera bo svojo ponudbo pisarniškega in produkcijskega inkjet tiskanja razširila s prevzemom francoskega podjetja Nixka, ustanovljenega s strani nekdanjih zaposlenih v podjetju Impika, po tem ko ga je Xerox zaprl. Prevzem 100-odstotnega lastništva Nixke s strani Kyocere bo stopil v veljavo 1. aprila.

Preberite celoten članek
23.03.2023

Popravki v Kyocerini programski opremi

V KYOCERA Net Manager programski opremi za upravljanje izhodnih dokumentov, ki jo ponuja KYOCERA Document Solutions, je bila odkrita varnostna ranljivost.

Preberite celoten članek
16.02.2023

Kyocera je prejela nagrado WorldStar 2023

Z nagrado, ki jo je prejela s strani organizacije World Packaging Organization (WPO), Kyocera potrjuje svojo zavezanost k trajnostnemu razvoju svojih izdelkov in prizadevanjem k ohranitvi okolja. Ta zajema tudi embalažo, kjer večinoma uporabljajo kalupe iz papirne kaše in valovite plošče iz recikliranega papirja. Plastike tako praktično več ne uporabljajo.

Preberite celoten članek

Vas zanima še več podobnih vsebin?

Prijavite se na našo mailing listo in bodite vedno v koraku s časom iz področja digitalizacije, upravljanja z dokumenti, tiskanja, varovanja podatkov itd.