Korporacija Kyocera Document Solutions Europe je sporočila, da je, za embalažo za dvostranski avtomatski podajalnik dokumentov, ki je kot dodatek namenjen vgradnji na Kyocerine večopravilne naprave, prejela nagrado WorldStar Award 2021 v kategoriji Elektronika, ki jo podeljuje Svetovna organizacija za pakiranje (World Packaging Organization (WPO)).
Natečaj je prestižno mednarodno tekmovanje, v katerem sodelujejo nagrajenci nacionalnih tekmovanj na področju kakovosti embalaže. Komisija pri izbiri zmagovalca ocenjuje lastnosti embalaže, kot so na primer okoljska združljivost, ekonomska učinkovitost in izvirnost. Najboljši izdelki prejmejo znak kakovosti “WorldStar”. Kyocera se s tem prestižnim priznanjem lahko pohvali že desetič.
Embalaža za izdelke se ocenjuje tudi v skladu s 17 cilji trajnostnega razvoja. Kyocerina nagrada za embalažo za dvostranski avtomatski podajalnik dokumentov sodi v okvir 12. cilja, ki govori o odgovorni uporabi in proizvodnji. Omenjena embalaža je izdelana izključno iz kartona, ki se uporablja namesto plastike z namenom zmanjšanja emisij ogljikovega dioksida in drugih izpustov nevarnih snovi. Poleg tega, kompleksna oblika podajalnika dokumentov zahteva učinkovito obliko embalaže pri kateri je pomembno blaženje udarcev in poseben način zlaganja kartona omogoča strukturo, ki učinkovito ščiti napravo in je obenem majhnih mer.
Embalaža je prav tako prejela priznanje za industrijsko embalažo na japonskem tekmovanju za embalažo, ki je potekalo leta 2020. To tekmovanje je največje na področju embalaže na Japonskem in poteka vsako leto pod sponzorstvom Japonskega inštituta za embalažo z namenom promocije, razvoja in širjenja visokokakovostnih paketov in tehnik pakiranja.
Kyocera je zavezana ciljem trajnostnega razvoja, zato razvija in oblikuje lastno embalažo izdelkov, ki dosega tako okoljsko učinkovitost kot tudi funkcionalnost embalaže, povezana tehnologija pa dosega velik svetovni ugled. Podjetje si še naprej prizadeva za zmanjšanje količine embalažnih materialov in oblikovanje okolju prijazne embalaže v skladu s svojo filozofijo podjetja, ki temelji na osrednjem načelu “Kako, kot človeško bitje, pravilno ravnati.”