Upravljanje tiskanja

Nadzor nad tiskanjem

Rešitve za upravljanje tiskanja.
Rešitve za oddaljeno upravljanje naprav.

MDS - Optimizacija tiskanja

Managed Document Services ali storitve upravljanja z dokumenti.

Produkcijski tisk

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je prihodnost.

Upravljanje z dokumenti

Digitalizacija poslovanja

Rešitve, ki pomagajo podjetjem, da so bolj agilna, prilagodljiva in učinkovita.

DMS

Sistemi za upravljanje z dokumenti omogočajo strukturirano hrambo podatkov.

IKT storitve

Varovanje podatkov

Najbolj učinkovita zaščita pred izgubo podatkov je varnostno kopiranje.

Virtualizacija

Izkoristite možnosti, ki jih ponujajo navidezna okolja.

Digitalna pisarna

Pisarna v oblaku in orodja za učinkovito skupinsko delo.

Tiskalniki

Kyocera

Laserski tiskalniki in multifunkcijske naprave.

Epson

Inkjet tiskalniki in multifunkcijske naprave.

CITIZEN

Termični tiskalniki in tiskalniki na termični transfer.

Strežniki NAS

Synology

Rešitve za hrambo in varovanje podatkov ter nadzorne sisteme.

MREŽNA OPREMA

Wi-Fi usmerjevalniki Synology

Ponudba ruterjev Synology za nemoten dostop do spleta.

Skenerji

Plustek

Poslovni skenerji v formatih A4 in A3 in prenosni skenerji.

CZUR

Knjižni skenerji - ni potrebno razdirati vezave.

Podpora uporabnikom

Poiščite odgovore, prenesite gonilnike ali preverite cene in garancijske pogoje.

Servis in tehnična podpora

Center za podporo uporabnikov, naročilo servisa in baza znanja.

Podpora Synology

Naročilo na servis in pomoč pri namestitvi naprave ali postavitvi sistema za varnostno kopiranje.

Prenosi

Dostop do cenikov, brošur, gonilnikov in drugih pomembnih dokumentov.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji, ki veljajo za vse dobave in ponudbe podjetja.

Pooblaščeni servisi Kyocera

Seznam pooblaščenih serviserjev za naprave Kyocera v Sloveniji.

Prodajni partnerji Kyocera

Seznam pooblaščenih prodajalcev tiskalnikov in multifunkcijskih naprav Kyocera.

O podjetju Xenon forte

Predstavitev podjetja in osebna izkaznica.

Mediji o nas

Raziščite objave v medijih, kjer se pojavlja tudi Xenon forte.

Novice

Bodite na tekočem z našimi najnovejšimi novicami.

Študije primerov

Primeri dobre prakse iz naših programov.

Akcije

Naprave KYOCERA v akciji.

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Izjava OEEO

Izjava o vračilu OEEO in ustrezno odlaganje porabljenih tonerjev.

Zaposlitev

Preverite odprta delovna mesta.

01 548 48 00

Kyocera je predstavila rešitev za tiskanje v oblaku

Kyocera je 15. julija 2022 objavila izid Kyocera Cloud Print and Scan rešitve, ki uporabnikom omogoča tiskanje in skeniranje z uporabo storitev v oblaku. Rešitev prispeva k razvoju hibridnega delovnega okolja, saj ponuja prilagodljivost tiskanja in skeniranja z več lokacij, hkrati pa nadzira skupne stroške tiskanja prek centralnega upravljanja.
Kyocera_PA2001w

Kyocera Document Solutions je 15. julija 2022 objavila izid Kyocera Cloud Print and Scan rešitve, ki uporabnikom omogoča tiskanje in skeniranje z uporabo storitev v oblaku. Rešitev prispeva k razvoju hibridnega delovnega okolja, saj ponuja prilagodljivost tiskanja in skeniranja z več lokacij, hkrati pa nadzira skupne stroške tiskanja prek centralnega upravljanja.

Leta 2020 so bile številne organizacije prisiljene sprejeti nove načine dela, saj je imela pandemija koronavirusa nepredstavljiv vpliv na delovna okolja. Po podatkih Mednarodne organizacije dela*1 je do konca prve polovice leta približno 93 odstotkov svetovnih delavcev živelo v državah, ki so zaprle tradicionalna delovna mesta v pisarnah in zaposlene poslale na delo od doma. Raziskave Gartnerja napovedujejo, da bo vsaj 48 odstotkov zaposlenih po pandemiji še naprej v določenem obsegu delalo na daljavo *2.

Glede na to, da postajajo pisarne vse bolj decentralizirane, obstaja vse večja potreba po tiskalniški infrastrukturi, ki podpira zaposlene pri upravljanju z dokumenti z različnih lokacij. Kyocera Cloud Print and Scan je optimalna rešitev za organizacije, ki se prilagajajo novemu delovnemu okolju in želijo povečati produktivnost, saj ponuja številne prednosti:

  • tiskanje in skeniranje je omogočeno z več lokacij,
  • centralno upravljanje stroškov tiskanja znotraj organizacije s sledenjem obsega tiskanja in določanjem omejitev,
  • zagotovljena je varnost tiskanja/skeniranja z avtentikacijo uporabnika, nadzorom dostopa in šifriranjem podatkov,
  • omogočeno je tiskanje iz ali skeniranje v shrambo v oblaku tretjih oseb, kot so Google Drive, OneDrive in Box.

»Verjamemo, da tiskanje in skeniranje v oblaku odpira organizacijam nove možnosti za učinkovito upravljanje podatkov in dokumentov v dobi novega načina dela. Naša nova rešitev temelji na Kyocerini misiji za podporo uporabnikom, da svoje informacije spremenijo v znanje, ki ga nato uporabijo za še produktivnejše delo,« je povedal Keisuke Koyama, generalni direktor oddelka za korporativni marketing pri Kyocera Document Solutions Inc.

Ker se spremembe na delovnih mestih še naprej dogajajo hitro, podjetje ostaja zavezano ponudbi rešitev, ki povečujejo poslovno produktivnost. 

*1 Vir: International Labour Organization, ILO Monitor: COVID-19 and the world
of work. 5th edition, 23 September 2020

*2 Vir: Gartner, 9 Future of Work Trends Post-COVID-19, 8 July 2020 *Vsa imena podjetij in imena izdelkov, omenjena v tem sporočilu za javnost, so blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke omenjenih podjetij.

*Vsa imena podjetij in imena izdelkov, omenjena v tem sporočilu za javnost, so blagovne znamke ali registrirane blagovne znamke omenjenih podjetij.

zadnje novice

Novosti iz sveta upravljanja z dokumenti in podatki.

05.01.2023

MyQ Roger je prejel platinasto priznanje BLI Keypoint Intelligence

MyQ Roger je pridobil najvišjo platinasto oceno testnega laboratorija BLI Keypoint Intelligence. Poročilo pojasnjuje lastnosti in prednosti, ki so rešitvi za mobilno upravljanje tiskanja prinesle najvišjo možno oceno. "MyQ Roger je digitalni osebni pomočnik, ki delavcem v oddaljenih, hibridnih in “hot-desk” (več zaposlenih si deli eno delovno mesto) okoljih pomaga pri prehodu iz tradicionalnega načina dela v sodobno, intuitivno digitalno delovno okolje." - Keypoint Intelligence

Preberite celoten članek
15.11.2022

AIVIKA Capture Pro Standalone - rešitev za zajem in obdelavo dokumentov

AIVIKA Capture Pro Standalone je namenjena zajemu in obdelavi vhodnih dokumentov, pri čemer je uvažanje datotek z uporabo različnih virov zasnovano kot namizna aplikacija in za delovanje ne potrebuje strežnika.

Preberite celoten članek
29.09.2022

Keypoint Intelligence potrjuje varnost Kyocerinih naprav

Serija TASKalfa 3554ci se ponaša z varnostjo, ki presega industrijske standarde. Deset A3 večfunkcijskih naprav Kyocera iz serije TASKalfa je uspešno prestalo strog program testiranja BLI Security Validation Test podjetja Keypoint Intelligence.

Preberite celoten članek

Vas zanima še več podobnih vsebin?

Prijavite se na našo mailing listo in bodite vedno v koraku s časom iz področja digitalizacije, upravljanja z dokumenti, tiskanja, varovanja podatkov itd.