Programske rešitve

Upravljanje tiskanja

Nadzor nad tiskanjem

Rešitve za upravljanje tiskanja.
Rešitve za oddaljeno upravljanje naprav.

MDS - Optimizacija tiskanja

Managed Document Services ali storitve upravljanja z dokumenti.

Produkcijski tisk

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je prihodnost.

Upravljanje z dokumenti

Digitalizacija poslovanja

Rešitve, ki pomagajo podjetjem, da so bolj agilna, prilagodljiva in učinkovita.

DMS

Sistemi za upravljanje z dokumenti omogočajo strukturirano hrambo podatkov.

IKT storitve

Varovanje podatkov

Najbolj učinkovita zaščita pred izgubo podatkov je varnostno kopiranje.

Virtualizacija

Izkoristite možnosti, ki jih ponujajo navidezna okolja.

Digitalna pisarna

Pisarna v oblaku in orodja za učinkovito skupinsko delo.

Naprave

Tiskalniki

Kyocera

Laserski tiskalniki in multifunkcijske naprave.

Epson

Inkjet tiskalniki in multifunkcijske naprave.

CITIZEN

Termični tiskalniki in tiskalniki na termični transfer.

Strežniki NAS in mrežna oprema

Synology

Rešitve za hrambo in varovanje podatkov ter nadzorne sisteme.

Wi-Fi usmerjevalniki

Ponudba Wi-Fi usmerjevalnikov Synology za neprekinjen dostop v splet.

Kamere Synology

Kamere Synology za brezhibno integracijo s sistemom za nadzor Surveillance Station.

Skenerji

Plustek

Poslovni skenerji v formatih A4 in A3 in prenosni skenerji.

CZUR

Knjižni skenerji - ni potrebno razdirati vezave.

UPS - NEPREKINJENO NAPAJANJE

FSP Fortron

Zaščita vaših naprav pred izpadi električne energije in drugimi anomalijami el. omrežja.

Podpora
Podpora uporabnikom

Poiščite odgovore, prenesite gonilnike ali preverite cene in garancijske pogoje.

Servis in tehnična podpora

Center za podporo uporabnikov, naročilo servisa in baza znanja.

Podpora Synology

Naročilo na servis in pomoč pri namestitvi naprave ali postavitvi sistema za varnostno kopiranje.

Prenosi

Dostop do cenikov, brošur, gonilnikov in drugih pomembnih dokumentov.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji, ki veljajo za vse dobave in ponudbe podjetja.

Poblaščeni servisi Kyocera

Seznam pooblaščenih serviserjev za naprave Kyocera v Sloveniji.

Prodajni partnerji Kyocera

Seznam pooblaščenih prodajalcev tiskalnikov in multifunkcijskih naprav Kyocera.

O nas
O podjetju Xenon forte

Predstavitev podjetja in osebna izkaznica.

Mediji o nas

Raziščite objave v medijih, kjer se pojavlja tudi Xenon forte.

Novice

Bodite na tekočem z našimi najnovejšimi novicami.

Študije primerov

Primeri dobre prakse iz naših programov.

Akcije

Ugodna ponudba tiskalnikov in večfunkcijskih naprav Kyocera.

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Izjava OEEO

Izjava o vračilu OEEO in ustrezno odlaganje porabljenih tonerjev.

Zaposlitev

Preverite odprta delovna mesta.

01 548 48 00

DMS - Sistem za upravljanje z dokumenti

Povečajte produktivnost z enostavnimi procesi

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) je preprosta in uporabniku prijazna rešitev za mala in srednja podjetja, ki želijo preiti s papirnega na digitalno upravljanje dokumentov.

Prevzemite nadzor nad svojimi podatki s KCIM

S programom Kyocera Cloud Information Manager boste imeli svoje dokumente pod nadzorom:

KCIM
KCIM_hibridna rešitev

Popolno orodje za hibridno delo

S KCIM boste prejeli več kot le nadzor nad svojimi dokumenti.

Kako lahko Kyocera Cloud Information Manager (KCIM)
podpre proces digitalizacije?

Način dela se spreminja, novi trend je delo na daljavo. Kyocera Cloud Information  Manager (KCIM) lahko vašemu podjetju omogoči boljšo prilagodljivost in zmogljivost s popolnim nadzorom nad vašimi dokumenti. Platforma SaaS olajša shranjevanje in  upravljanje vseh digitalnih dokumentov v varnem spletnem arhivu.

Platforma KCIM omogoča hiter in varen dostop do vaših poslovnih dokumentov prek spletnega brskalnika; zato lahko uporabniki dostopajo do datotek od koderkoli.

Platforma KCIM shranjuje dokumente v kodiran strežnik, kjer je dostop omogočen le uporabnikom s pravimi poverilnicami.

Funkcija »indeksiranja z enim klikom« platforme KCIM poenostavlja označevanje dokumentov in poudarjanje ključnih besed. To zagotavlja enostavno kasnejše iskanje dokumentov v shrambi.

KCIM zagotavlja varno platformo za upravljanje dokumentov, ki skrbnikom omogoča upravljanje dostopa glede na dokument ali kategorijo uporabnika. 

Podpora za brskalnike

Vsaj Edge 92, Chrome 70 ali Safari 14.

Jezikovna podpora

Angleščina, nemščina, francoščina, italijanščina. Slovenščina je v pripravi.

Združljivost

Združljiv z napravami Kyocera s platformo HyPAS.

Mobilna podpora

Najmanj Android v6 ali iOS v14.

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) - Spletna programska rešitev v oblaku za upravljanje z digitalnimi dokumenti

Z rešitvijo KCIM boste vnašali, zajemali, upravljali in obdelovali svoje dokumente v centraliziranemu sistemu v oblaku, obenem pa jih preprosto našli, kadarkoli jih boste potrebovali.  

Zmanjšajte operativne stroške z uporabo programov za več uporabnikov v oblaku z Google Cloud platformo (GCP).

Platforma KCIM omogoča hiter in varen dostop do vaših poslovnih dokumentov z uporabo spletnega brskalnika.

Učinkovit način za shranjevanje ključnih besed in indeksiranje datotek.

Zmogljivi iskalni filtri KCIM lahko zožijo vašo iskalno poizvedbo z različnimi možnostmi. Primer: Ustvarjeno dne, itd.

Ko indeksirate dokument, lahko zahtevate, da se podatki potrdijo, kar bo zagotovilo točnost pri prihodnjih iskanjih.

Zajemite dokumente s pametnim telefonom in jih z mobilno aplikacijo pošljite v KCIM.

Varno naložite in shranite dokumente, hkrati pa zagotovite, da imajo dostop do informacij samo pooblaščeni uporabniki.

Organizirajte svoje dokumente v strukturo map, ki omogoča lažje brskanje.

Dokumentu dodajte komentarje, da zagotovite pomemben kontekst za prihodnje iskanje dokumentov.

Uporabnik lahko filtrira po datumu, metapodatkih in času, ko je bil dokument ustvarjen.

Želite izvedeti več informacij o rešitvi KCIM?

Vabimo vas, da nas pokličete in z veseljem vam bomo odgovorili na vsa vprašanja v zvezi z rešitvijo Kyocera Cloud Information Manager.

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM)

KCIM - DSM v oblaku

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) je sistem za upravljanje dokumentov v oblaku, ki uporabnikom omogoča enostavno upravljanje dokumentov, skeniranje, nalaganje, indeksiranje in shranjevanje dokumentov.

Portal ponudnika: Portal ponudnika je aplikacija, ki podpira upravljanje organizacije KCIM, upravljanje uporabnikov in upravljanje vrst dokumentov. Ponudniki (lokalni zastopniki, dilerji) lahko dostopajo do ponudnikovega portala preko spletnega brskalnika. Lahko dodajajo, urejajo ali brišejo organizacije za podrejene ponudnike ali za njihove stranke.

KCIM: Skrbnik stranke ali uporabnik stranke lahko dostopa do KCIM s spletnim brskalnikom. Skrbnik stranke lahko doda uporabniške račune za svojo organizacijo in konfigurira nastavitve, povezane s pravicami dostopa do vrst dokumentov.

Uporabniki strank lahko upravljajo dokumente – skeniranje, nalaganje, indeksiranje, iskanje, urejanje itd.

Jedro platforme: Jedro platforme je osrednja komponenta platforme. Na njegovi osnovi je zgrajen KCIM. Platforma varno hrani vse informacije o dokumentih KCIM.

Odjemalec / MFP: odjemalec, ki je lahko tudi multifunkcijski tiskalnik se poveže s strežnikom KCIM. Uporabniki lahko skenirani dokument naložijo na strežnik KCIM.

Mobilna aplikacija: Mobilna aplikacija se poveže s strežnikom KCIM. Uporabniki stranke lahko naložijo dokument na strežnik KCIM.