Upravljanje tiskanja

Nadzor nad tiskanjem

Rešitve za upravljanje tiskanja.
Rešitve za oddaljeno upravljanje naprav.

MDS - Optimizacija tiskanja

Managed Document Services ali storitve upravljanja z dokumenti.

Produkcijski tisk

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je prihodnost.

Upravljanje z dokumenti

Digitalizacija poslovanja

Rešitve, ki pomagajo podjetjem, da so bolj agilna, prilagodljiva in učinkovita.

DMS

Sistemi za upravljanje z dokumenti omogočajo strukturirano hrambo podatkov.

IKT storitve

Varovanje podatkov

Najbolj učinkovita zaščita pred izgubo podatkov je varnostno kopiranje.

Virtualizacija

Izkoristite možnosti, ki jih ponujajo navidezna okolja.

Digitalna pisarna

Pisarna v oblaku in orodja za učinkovito skupinsko delo.

Tiskalniki

Kyocera

Laserski tiskalniki in multifunkcijske naprave.

Epson

Inkjet tiskalniki in multifunkcijske naprave.

CITIZEN

Termični tiskalniki in tiskalniki na termični transfer.

Strežniki NAS

Synology

Rešitve za hrambo in varovanje podatkov ter nadzorne sisteme.

MREŽNA OPREMA

Wi-Fi usmerjevalniki Synology

Ponudba ruterjev Synology za nemoten dostop do spleta.

Skenerji

Plustek

Poslovni skenerji v formatih A4 in A3 in prenosni skenerji.

CZUR

Knjižni skenerji - ni potrebno razdirati vezave.

Podpora uporabnikom

Poiščite odgovore, prenesite gonilnike ali preverite cene in garancijske pogoje.

Servis in tehnična podpora

Center za podporo uporabnikov, naročilo servisa in baza znanja.

Podpora Synology

Naročilo na servis in pomoč pri namestitvi naprave ali postavitvi sistema za varnostno kopiranje.

Prenosi

Dostop do cenikov, brošur, gonilnikov in drugih pomembnih dokumentov.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji, ki veljajo za vse dobave in ponudbe podjetja.

Pooblaščeni servisi Kyocera

Seznam pooblaščenih serviserjev za naprave Kyocera v Sloveniji.

Prodajni partnerji Kyocera

Seznam pooblaščenih prodajalcev tiskalnikov in multifunkcijskih naprav Kyocera.

O podjetju Xenon forte

Predstavitev podjetja in osebna izkaznica.

Mediji o nas

Raziščite objave v medijih, kjer se pojavlja tudi Xenon forte.

Novice

Bodite na tekočem z našimi najnovejšimi novicami.

Študije primerov

Primeri dobre prakse iz naših programov.

Akcije

Naprave KYOCERA v akciji.

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Izjava OEEO

Izjava o vračilu OEEO in ustrezno odlaganje porabljenih tonerjev.

Zaposlitev

Preverite odprta delovna mesta.

01 548 48 00

ZAJEM VHODNIH DOKUMENTOV

Rešitev, prilagojena slovenskim standardom

Domača rešitev, ki upošteva slovenski standard za digitalne dokumente eSLOG 2.0 in omogoča integracijo vhodnih dokumentov v poslovne programe slovenskih podjetij.

Predstavljamo: HyPAS aplikacija za zajem dokumentov

V podjetje prihajajo računi in drugi dokumenti na papirju ali v pdf obliki, ki jih je potrebno pripraviti za elektronsko obdelavo. Z našo rešitvijo jih ustrezno zajamemo in pošljemo v pametno prepoznavo in pretvorbo v eSLOG. Tako pripravljen dokument gre nato v nadaljni proces, skupaj z ostalimi digitaliziranimi dokumenti.

Rešitev za zajem papirnih dokumentov je zasnovana za delo na multifunkcijskih napravah Kyocera, ki so združljive s programsko platformo HyPAS.

Dokumente, ki v podjet­je pridejo v papirni obliki, lahko zajamemo s posebnimi skenerji ali multifunkcijskimi napravami, ki so že v vašem podjetju. Pri zajemu doku­mente opremimo z meta podatki.

Ne glede na to, ali so računi prišli v podjetje v papirni ali PDF obliki, jih pretvorimo v enoten eSLOG 2.0 format, ki je primeren za nadaljno obdelavo.

Pripravljene dokumente razvrščamo v skladu s kla­sifikacijo in delovnimi tok­ovi dokumentov, ki veljajo v posameznem podjetju. Lahko jih odložimo v mape ali pošljemo neposredno v zaledne sisteme podjetja.

Prednosti rešitve za zajem vhodnih dokumentov

HyPAS, programska platforma

Naše rešitve v praksi

Preberite študije primerov zadovoljnih strank.

primer dobre prakse

Addiko

Tiskalniško okolje vseh 18 poslovalnic in sedeža banke obsega le še 58 tiskalniških naprav Kyocera, s čimer se je njihovo število po prenovi sistema zmanjšalo skoraj za pol. Xenon forte upravlja z napravami na daljavo, tako interni oddelek za IT praktično nima več dela s tiskalniki, z uvedbo rešitve MyQ pa je uporaba naprav preprosta in vedno na voljo.

Preberite celoten članek

primer dobre prakse

Donit

»Skupaj s podjetjem Xenon forte smo v začetku leta digitalizirali vnos oziroma zajem vseh papirnih računov in s procesi skeniranja, OCR-branja in pretvorbe v jezik, razumljiv glavnemu informacijskemu sistemu, pripomogli k hitremu vnosu računov. Digitalizacija je proces, ki se nikoli ne konča. Velik del energije in sredstev namenjamo za spreminjanje procesov in uvajanje digitalnih orodij, s katerimi poenostavljamo delo zaposlenih,« pravi Marjana Novak, direktorica podjetja Donit Tesnit.

Preberite celoten članek

Želite izvedeti več informacij o HyPAS rešitvi za zajem vhodnih dokumentov?

Vabimo vas, da nas pokličete in z veseljem vam bomo odgovorili na vsa vprašanja v zvezi s HyPAS rešitvijo za zajem dokumentov.