Programske rešitve

Upravljanje tiskanja

Nadzor nad tiskanjem

Rešitve za upravljanje tiskanja.
Rešitve za oddaljeno upravljanje naprav.

MDS - Optimizacija tiskanja

Managed Document Services ali storitve upravljanja z dokumenti.

Produkcijski tisk

Predstavljamo Kyocerin Inkjet produkcijski tiskalnik, dodatke za dokončevanje tiskovin proizvajalca UCHIDA in tehnološke rešitve podjetja Solimar.

Upravljanje z dokumenti

Digitalizacija poslovanja

Rešitve, ki pomagajo podjetjem, da so bolj agilna, prilagodljiva in učinkovita.

DMS

Sistemi za upravljanje z dokumenti omogočajo strukturirano hrambo podatkov.

IKT storitve

Varovanje podatkov

Najbolj učinkovita zaščita pred izgubo podatkov je varnostno kopiranje.

Virtualizacija

Izkoristite možnosti, ki jih ponujajo navidezna okolja.

Digitalna pisarna

Pisarna v oblaku in orodja za učinkovito skupinsko delo.

Naprave

Tiskalniki

Kyocera

Laserski tiskalniki in multifunkcijske naprave.

Epson

Inkjet tiskalniki in multifunkcijske naprave.

CITIZEN

Termični tiskalniki in tiskalniki na termični transfer.

Strežniki NAS in mrežna oprema

Synology

Rešitve za hrambo in varovanje podatkov ter nadzorne sisteme.

Wi-Fi usmerjevalniki

Ponudba Wi-Fi usmerjevalnikov Synology za neprekinjen dostop v splet.

Kamere Synology

Kamere Synology za brezhibno integracijo s sistemom za nadzor Surveillance Station.

Skenerji

Plustek

Poslovni skenerji v formatih A4 in A3 in prenosni skenerji.

CZUR

Knjižni skenerji - ni potrebno razdirati vezave.

UPS - NEPREKINJENO NAPAJANJE

FSP Fortron

Zaščita vaših naprav pred izpadi električne energije in drugimi anomalijami el. omrežja.

Podpora
Podpora uporabnikom

Poiščite odgovore, prenesite gonilnike ali preverite cene in garancijske pogoje.

Servis in tehnična podpora

Center za podporo uporabnikov, naročilo servisa in baza znanja.

Podpora Synology

Naročilo na servis in pomoč pri namestitvi naprave ali postavitvi sistema za varnostno kopiranje.

Prenosi

Dostop do cenikov, brošur, gonilnikov in drugih pomembnih dokumentov.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji, ki veljajo za vse dobave in ponudbe podjetja.

Poblaščeni servisi Kyocera

Seznam pooblaščenih serviserjev za naprave Kyocera v Sloveniji.

Prodajni partnerji Kyocera

Seznam pooblaščenih prodajalcev tiskalnikov in multifunkcijskih naprav Kyocera.

O nas
O podjetju Xenon forte

Predstavitev podjetja in osebna izkaznica.

Mediji o nas

Raziščite objave v medijih, kjer se pojavlja tudi Xenon forte.

Akcije

Ugodna ponudba tiskalnikov in večfunkcijskih naprav Kyocera.

Novice

Bodite na tekočem z našimi najnovejšimi novicami.

Študije primerov

Primeri dobre prakse iz naših programov.

Blog

Blog Xenon forte - Strokovni center za digitalizacijo, tisk in varnost podatkov v regiji

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Izjava OEEO

Izjava o vračilu OEEO in ustrezno odlaganje porabljenih tonerjev.

Zaposlitev

Preverite odprta delovna mesta.

Novosti v programu Kyocera Cloud Information Manager (KCIM)

KCIM omogoča shranjevanje vseh digitalnih dokumentov v osrednji knjižnici, označevanje z metapodatki, hitro iskanje in dostop iz katerekoli lokacije.
shranjevanje vseh digitalnih dokumentov v osrednji knjižnici, označevanje z metapodatki, hitro iskanje in dostop iz katerekoli lokacije

Digitalizacija poslovanja je v zadnjih letih postala ključni dejavnik uspeha, še posebej za mala in srednja podjetja. Zmanjševanje odvisnosti od papirja, varna hramba podatkov in enostaven dostop do dokumentov so zahteve, ki jih podjetja ne morejo več zanemariti. Ena izmed rešitev, ki odgovarja na te izzive, je Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) – uporabniku prijazen sistem za centralno upravljanje dokumentov v oblaku.

KCIM omogoča shranjevanje vseh digitalnih dokumentov v osrednji knjižnici, označevanje z metapodatki, hitro iskanje in dostop iz katerekoli lokacije. Rešitev je zasnovana za enostavno uporabo, kar pomeni, da zanjo niso potrebna posebna tehnična znanja. Poleg tega je program na voljo tudi v slovenskem jeziku, kar še dodatno olajša njegovo uvedbo v podjetja različnih velikosti.

Z različicama KCIM 2.7 in 2.8 so bile uvedene številne pomembne izboljšave, ki povečujejo učinkovitost, varnost in uporabniško izkušnjo.

Skupinsko upravljanje hrambe

Velika novost različice 2.7 je možnost skupinskega upravljanja hrambe. Uporabniki lahko zdaj izberejo več dokumentov hkrati in izvedejo različna dejanja, kot so zahteva za hrambo, pregled obdobja hrambe ali podaljšanje datuma hrambe. Ta funkcionalnost bistveno pospeši delo, saj ni več potrebno urejati dokumentov posamično.

Poleg tega je bila uvedena nova vloga “Upravitelj hrambe”, ki jo je mogoče dodeliti standardnim uporabnikom. Ti tako pridobijo pravico do upravljanja politik hrambe, ne da bi imeli polne skrbniške pravice. To omogoča večjo fleksibilnost pri razdeljevanju odgovornosti znotraj organizacije.

Nastavljivi spustni seznami

Za večjo natančnost pri vnosu podatkov so skrbniki pridobili možnost ustvarjanja nastavljivih spustnih seznamov. Namesto ročnega vnosa lahko uporabniki zdaj izbirajo med vnaprej določenimi vrednostmi. Ta funkcija zmanjšuje možnost napak in poenostavi delo, še posebej pri večjem številu uporabnikov.

Izboljšave e-podpisa (različica 2.8)

Elektronski podpis je postal nepogrešljiv del sodobnega poslovanja. KCIM 2.8 ga dodatno izboljšuje z atributom “Seznam podpisnikov”, ki zmanjšuje potrebo po ročnem vnosu podatkov, ter z možnostjo deljenja predlog podpisov med uporabniki istega podjetja. To pomeni manj napak in hitrejši potek podpisovanja dokumentov.

Dodatne izboljšave za uporabnike in skrbnike

Med ostalimi novostmi velja omeniti:

  • Navodila za nove skrbnike – ob prvem prijavljanju se prikažejo koristni namigi.
  • XML-pregledovalnik za e-račune – nemške e-račune v standardu ZUGFeRD pretvori v berljivo obliko.
  • E-poštna obvestila o opravilih – uporabniki prejmejo obvestila o dodelitvi, zaključku ali izbrisu opravil.
  • Sprememba razreda dokumenta – skrbniki lahko zdaj spremenijo razred dokumenta tudi po indeksiranju, razen v primerih, ko je dokument v postopku hrambe ali podpisa.
  • Lokalizacija razredov in atributov – možnost prevoda v vse jezike, ki jih podpira KCIM.
  • Izboljšan vmesnik za dovoljenja – preglednejše upravljanje pravic do razredov dokumentov.
  • Povezava do strani za podporo – enostaven dostop do pomoči in dokumentacije.

Z različicama KCIM 2.7 in 2.8 Kyocera še enkrat potrjuje, da je cilj rešitve KCIM več kot le varna hramba dokumentov. Gre za platformo, ki podjetjem pomaga delati bolj učinkovito, varno in pregledno. Skupinsko upravljanje, izboljšave e-podpisa in pametni vmesniki so koraki, ki bistveno olajšajo vsakodnevne procese.

Za podjetja, ki želijo enostavno digitalizirati poslovanje in imeti popoln nadzor nad svojimi dokumenti, je KCIM še naprej ena najbolj relevantnih rešitev na trgu.

Več informacij o rešitvi KCIM >>>

zadnjI ČLANKI

Novosti iz sveta upravljanja z dokumenti in podatki.

02.10.2025

Epson – prihodnost tiskanja z inkjet tehnologijo

Epson združuje inovativno strojno opremo, napredne programske rešitve in zanesljivo inkjet tehnologijo, ki omogoča večjo produktivnost, nižje stroške in trajnostno poslovanje. V kombinaciji s strokovno podporo Xenon forte postanejo Epsonove rešitve strateška naložba v prihodnost vsakega podjetja.

Preberite celoten članek
01.10.2025

Manjkajoča plast v tiskarskih operacijah – zakaj je Solimar Chemistry danes pomembnejši kot kdaj koli prej (1. del)

Solimar Chemistry zapolnjuje plast, kjer se dokumenti pripravljajo na dejansko produkcijo, kjer se usklajujejo različne zahteve in kjer se najpogosteje izgubljata čas in denar.

Preberite celoten članek
01.10.2025

Najem tiskalnikov: Pametna izbira za nižje stroške in večjo prilagodljivost

Najem tiskalnika je danes ena izmed najbolj stroškovno učinkovitih in fleksibilnih rešitev – primerna tako za posameznike kot za podjetja vseh velikosti. Pri Xenon Forte lahko izbirate med široko paleto Kyocera laserskih in Epson brizgalnih tiskalnikov, vedno prilagojenih vašim potrebam.

Preberite celoten članek

Vas zanima še več podobnih vsebin?

Prijavite se na našo mailing listo in bodite vedno v koraku s časom iz področja digitalizacije, upravljanja z dokumenti, tiskanja, varovanja podatkov itd.