Izkušnje kažejo, da lahko že s prerazporeditvijo in zamenjavo nekaterih tiskalnikov odpravite vrsto neučinkovitosti, ki neposredno vplivajo na stroške tiskanja – posledično se ti kaj hitro znižajo za več deset odstotkov.
Ponujamo vam pregled tiskalniške flote in stanja ter izdelavo ocene prihranka, ki bi ga prinesla optimizacija tiskalniške flote.
Kar 90% vseh podjetij ne ve kakšni so njihovi resnični stroški dokumentov. Stroški izpisov dokumentov lahko predstavljajo 3% celotnih prihodkov vašega podjetja (Vir: Gartner, IDC White Paper).
Stroški – koliko vas stanejo izpisi?
- Koliko strani vsak od zaposlenih v povprečju stiska na dan?
- Koliko kopij se stiska po nepotrebnem?
- Tiskanje na namizju je najdražja oblika pisarniškega tiskanja.
- Stroški barvnega tiskanja v primerjavi s ČB so veliko večji?
- Kako vse to učinkuje na celotne stroške poslovanja?
Stroški strojne opreme so le majhen del celotnih stroškov upravljanja z dokumenti (Vir: All Associates Group)
|
|
|
ssshhhh |
Učinkovitost poslovanja – izgubljate svoj dragoceni čas?
- Kako pogosto ste poslali dokument na izpis in ko pridete do tiskalnika je naprava zasedena z večjim naročilom tiskanja ali pokvarjena?
- Nezmožnosti zmanjšati ročno delo?
- Potrebe po hitrejših administrativnih delovnih tokovih?
Produktivnost zaposlenih se z uvedbo rešitev za upravljanje z dokumenti v večini primerov izdatno poveča.
|
|

|
|
Varnost – so vaši dokumenti zaščiteni in zavarovani?
Se vam je kdaj zgodilo, da…
- Ste izgubili že stiskane dokumente?
- Ste poslali dokument na napačno lokacijo?
- So zaupni dokumenti izgubili zaupnost?
- Okolje za izpisovanje dokumentov ni več zavarovano pred tatvinami podatkov, napadi hekerjev in nepooblaščenim dostopanjem?
- Niste zmožni zadostiti regulativi za zaščito informacij?
|
|
 |
|
Okolje – vpliv na okolje ni le vaš problem!
Z uvedbo rešitev za upravljanje z dokumenti se emisije ogljika zmanjšajo v povprečju okoli 60% (Photizo Group 2011). Tako vam pomagamo zadostiti današnjim zahtevam po skladnosti s standardi kot so SOX, ISO in novimi okoljskimi standardi.
|
|
Naročite se na pregled tiskalniške flote in izdelavo ocene prihranka, ki bi ga prinesla optimizacija.
KLIKNITE ZA NAROČILO PREGLEDA |
|
Naš pristop
KYOCERA MDS, v petih prilagodljivih in skrbno načrtovanih korakih, optimizira vaše celotno okolje upravljanja z dokumenti.
Proces, ki je prilagojen velikosti in posebnim zahtevam vašega podjetja, se začne z identifikacijo šibkih točk v vaši infrastrukturi in zaključi z nemotečo implementacijo rešitev.
Izid je praviloma znaten in pomemben: veliko znižanje stroškov in izboljšanje učinkovitosti upravljanja.
|
|

|
|
Uvajanje rešitve
Uvajanje rešitev poteka v treh fazah, pri čemer skrbimo, da vaš delovni proces ni moten.
V prvi in drugi fazi se osredotočamo na znižanje stroškov izpisov in povečanja učinkovitosti poslovanja. V tretji pa se poleg tega posvečamo tudi izboljšani varnosti dokumentov in učinkovitejšim delovnim tokovom dokumentov ter zmanjšanju vpliva na okolje.
|
|
 |
|
Koristi, ki jih prinaša KYOCERA in sodelovanje z nami
- Obsežno strokovno znanje na vseh področjih upravljanja z dokumenti – strojna in programska oprema, storitve.
- Podjetje z enim od najobširnejših hardverskih portfeljev za tiskalnike in večopravilne naprave na tržišču.
- Pokrita vsa področja upravljanja z dokumenti; prihranki do 20%: KYOCERIN modularni sistem Rešitev Upravljanja z Dokumenti (MDS).
- Tehnologija ECOSYS – KYOCERA je edini proizvajalec strojne opreme s konceptom „samo toner“.
- Trajnostna praksa – vrsta okoljskih nagrad.
- Izjemna zanesljivost & zmogljivost – dokazano s številnimi nagradami BLI.
- Poznavanje domačega poslovnega okolja.
- Kratek odzivni čas za vsak servisni klic.
- Poznavanje najboljših praks v v branži.
- Poznavanje najboljših praks v podjetjih vaše velikosti.
|
|
Naročite se na pregled tiskalniške flote in izdelavo ocene prihranka, ki bi ga prinesla optimizacija.
KLIKNITE ZA NAROČILO PREGLEDA |
|