sl-SIen-GBhr-HRhr-BAsr-Latn-ME

Rešitve za upravljanje s tiskanjem

Upravljanje s tiskanjem je pogosto ena od večjih prezrtih možnosti za zniževanje stroškov v podjetju in zavarovanje vaših občutljivih in zaupnih podatkov.

Z orodji za upravljanje z izpisi boste centralno upravljali s celotno floto tiskalnikov in večopravilnih naprav, ki jih imate nameščene v podjetju. Določili boste in tudi izvajali pravila uporabe tiskalnikov na nivoju posameznikov ali delovnih skupin in obenem s sistemom avtentikacije zagotovili, da nepooblaščene osebe ne bodo dostopale do vaših podatkov.

Za pogosta opravila bodo lahko uporabniki izbrali bližnjice in jih pognali z le enim klikom. Obenem pa boste spremljali uporabo naprav in učinkovito zmanjšali stroške. Že samo spremljanje tiskanja lahko izdatno pripomore k zmanjšanju števila natisnjenih strani.

V nadaljevanju vam bomo predstavili nekatere rešitve iz nabora, celoten pregled pa si lahko ogledate na spletni strani Kyocera Document Solutions.

 

Kyocera MyQ

MyQ je celovita strežniška aplikacija, ki poenostavlja in omogoča varno upravljanje vaših dokumentov.

Ste se kdaj vprašali?

  • Kako lahko zagotovim, da nepooblaščene osebe ne bodo dostopale do mojih podatkov?
  • Kako lahko poenostavim procese tiskanja, skeniranja in faksiranja?
  • Kako lahko spremljam te procese in prihranim denar?

Če ste odgovorili pritrdilno na katero koli od zgornjih vprašanj, potem je MyQ prava rešitev za vas!

Z dobro strukturiranim in intuitivnim vmesnikom, MyQ poenostavlja vse procese, ki jih potrebujete za izvedbo na vaši večopravilni napravi. Prav tako lahko svoje obstoječe naprave dopolnite z zunanjimi terminali MyQ in jih tako poganjate z rešitvijo MyQ.

Vgrajen program Print&Follow povečuje učinkovitost tiskalnikov in pohitri proces tiskanja: namesto pošiljanja dokumentov na izbrane naprave, uporabnik pošlje opravilo na strežnik MyQ do katerega lahko dostopa s katerekoli naprave v podjetju. Dokument je nato možno natisniti na katerikoli prosti napravi.

  • Avtentikacija – Dostop do naprav je mogoč v enem koraku s kodo PIN, ID kartico ali Windows Prijavo, ali pa v kombinaciji dveh avtentikacijskih korakov kot je npr. uporaba kartice ID in kode PIN.
  • Varnost – Varno tiskanje, (Secure printing) - enkripcija podatkov in funkcija Print&Follow zagotavljata, da lahko do vašega dokumenta dostopa ali ga natisne le avtorizirana oseba.
  • Poročanje – MyQ beleži podrobno statistiko stroškov tiskanja, ki jih ustvarijo bodisi oddelki, posamezni uporabniki ali udeleženci posameznega projekta.
  • Personalizirane možnosti – MyQ si zapomni vaše najbolj pogoste nastavitve in vam jih ponudi kot privzete nastavitve ob prijavi.
  • Funkcija Skeniranje na – Spreminjanje destinacije vaših skeniranih dokumentov in njihovih meta podatkov je dostopno z enim klikom. Izbirate lahko med vašim prostorom v okviru MyQ, domačih map, strežnika faks, e-naslovov, itd.
  • Mobilno tiskanje – Dokumente lahko tiskate iz mobilne naprave tako, da enostavno pošljete e-pošto strežniku MyQ. Natisnjene dokumente poberete kasneje, ko se na napravi prijavite.


Za več informacij si oglejte Kyocera MyQ.


Varno tiskanje s pomočjo gonilnika KX driver

Varovanje občutljivih podatkov je ena glavnih skrbi v podjetjih in se nanaša tudi na natisnjene dokumente. Kyocerine naprave uporabnikom ponujajo možnost zavarovanja podatkov s funkcijo Private Print že v tiskalniškem gonilniku KX driver.
 

S funkcijo Private Print lahko z uporabo kode PIN varno tiskate svoje dokumente na katero koli v omrežje povezano Kyocera napravo. 

Več podatkov o gonilniku si oglejte na spletni strani KX driver.
 

Kyocera Fleet Services - vzdržujte celotno floto nameščenih naprav iz oblaka

KYOCERA Fleet Services (KFS) je zmogljiva spletna storitev za opravljanje oddaljenega vzdrževanja na nameščenih tiskalniških napravah pri uporabnikih. V oblaku nameščene storitve KYOCERA Fleet Services omogočajo servisnem osebju v podjetjih, pregled stanja naprav, hitro in enostavno prepoznavanje in odzivanje na težave ter opravljanje ključnih nalog vzdrževanja, s katerekoli lokacije.

Popolna rešitev za vzdrževanje na daljavo

Osnovne funkcije sistema omogočajo spletno spremljanje vseh vaših nameščenih naprav, medtem ko dodatne funkcije omogočajo oddaljeno odpravljanje težav in vzdrževanje naprav Kyocera, na primer:

  • Obvestila naprav – obvestila o statusu naprav, ki jih po e-pošti prejme servisno osebje, lahko opozorijo na potencialno težavo, še preden ogrozi delovanje naprave.
  • Posnetek zaslona nadzorne plošče – na vašem osebnem računalnike lahko v realnem času spremljate zaslone posameznih naprav, kar izdatno pomaga pri servisnih klicih in odpravljanju težav.
  • Nadzorna plošča - na enem samem zaslonu dobite jasen pregled stanja celotne flote. Hitro prepoznate naprave, ki potrebujejo vašo pozornost in se hitreje odzovete na morebitne težave.
  • Poročanje - ustvarite podrobna poročila o stanju in učinkovitosti naprav. 
  • Posodobitve strojne programske opreme – nadgradite strojno programsko opremo preko oblaka in po želji prejmite nove nadgradnje.
  • Vzdrževanje in nastavitve naprav - oddaljeno nastavite način vzdrževanja in nastavitve naprav.
  • Opomba na nadzorni plošči – za obveščenost uporabnikov o aktualnih servisnih informacijah zagotovite z obvestili na zaslonih posameznih naprav.
  • Nameščanje aplikacij HyPAS – oddaljeno namestite in zaženite aplikacije HyPAS, ki ste jih dokupili.


Za več informacij si oglejte spletno stran Kyocera Fleet Services.


KYOCERA Network Device Manager

KYOCERA Network Device Manager (NDM) – Upravitelj mrežnih naprav.

NDM administratorjem IT in serviserjem prinaša možnost centralnega upravljanja naprav za tiskanje. Tako lahko spremljajo in upravljajo z nekaj tisoč napravami udobno iz domače pisarne:

  • Nadgradnja strojne programske opreme.
  • Konfiguracija nastavitev.
  • Namestitev aplikacij.
  • Prejemanje samodejnih opozoril o napakah.
  • Sprotno preverjanje nivoja tonerja.
  • Poročila o delovanju naprav.
  • Razporejanje naprav v skupine.


NDM je spletna aplikacija, ki jo uporabnik upravlja s pomočjo vseh sodobnih brskalnikov, vključno z Microsoft Edge in Google Chrome. Deluje lahko kot strežnik ali kot pripomoček.


Za več podatkov obiščite spletno stran Kyocera Network Device Manager.


KYOCERA Net Viewer

KYOCERA Net Viewer je Kyocerina programska oprema za upravljanje z omrežnimi napravami, ki je namenjena malim in srednje velikim podjetjem. 

Med drugim omogoča:

  • Skupinsko nastavljanje: simultano konfiguriranje ene ali več naprav hkrati.
  • Nadgradnje strojne programske opreme (Firmware) za FS-1920 in višje.
  • Nadgradnje strojne programske opreme za posamezne naprave ali več istočasno.
  • Obvestila o statusu naprav (npr. zastoji papirja ali nizka raven tonerja) preko e-pošte.
  • Samodejno odkrivanje omrežnih naprav.
  • Izčrpen prikaz podatkov o napravi (nastavitve, merilniki, uporabniki, imenik, dnevniki, itd.).


Za več informacij si oglejte spletno stran Kyocera Net Viewer.


Stroški izpisov dokumentov lahko predstavljajo 3% celotnih prihodkov vašega podjetja (Vir:  IDC White Paper).

Optimizacija

Naročite se na pregled tiskalniške flote in stanja sistema upravljanja z dokumenti.
Izdelali vam bomo oceno prihranka, ki bi ga prinesla optimizacija tiskalniške flote.

 Kliknite za več informacij  

 

 

Dodatne informacije

Za dodatne informacije pokličite na telefonsko številko 01 5484 800, ali nam pišite na naslov prodaja@xenon-forte.si.