sl-SIen-GBhr-HRhr-BAsr-Latn-ME

Kyocera Document Solutions je predstavila prenovljeno identiteto blagovne znamke, ki je usklajena z vizijo podjetja za prihodnja leta

Kyocera Document Solutions Inc. je danes predstavila prenovljeno identiteto globalne korporativne blagovne znamke.

Nova identiteta blagovne znamke odraža vse večjo vlogo korporacije Kyocera Document Solutions, ki jo ima pri zajemu poslovnih dokumentov in izboljšanju konkurenčnosti podjetij v razvijajočem se digitalnem gospodarstvu. Odraža naraščajočo predanost organizacije k nudenju pomoči uporabnikom pri obvladovanju velike količine informacij o dokumentih, ki podjetju dajejo kakovosten vpogled in sposobnost prilagajanja procesom, ki omogočajo optimizacijo poslovanja.

Osrednja zamisel nove identitete blagovne znamke Kyocera Document Solutions je pomagati organizacijam izkoristiti znanje, ki spodbuja razvoj in prinaša spremembe.

Koncept prenovljene blagovne znamke izraža zavezo k združitvi globalnih virov korporacije, tako številnih strokovnjakov z bogatim znanjem, kot tudi tehnološke odličnosti, ki so ključni dejavnik pri integraciji strojne in programske opreme ter storitev v rešitve, ki uporabnikom pomagajo povečati svoj poslovni potencial. Izraža tudi Kyocerin edinstveni položaj, ki ji omogoča pomagati podjetjem razumeti ogromen obseg informacij, ki jih obkrožajo in so ključne za pridobivanje konkurenčne prednosti.

Vodstvo korporacije Kyocera že od svoje ustanovitve postavlja v jedro svoje filozofije vodenja podjetja človeške vezi. Obsežen nabor komunikacijskih orodij, vključno z vizualnimi gestami v rokopisnem slogu, edinstvenimi grafičnimi ikonami in drzno novo barvno paleto, je združil tako človeške kot tehnološke vire, ki ustvarjajo odličnost pri oblikovanju celovitih dokumentnih rešitev.

Jose Maria Estebanez, direktor centra za uporabniško izkušnjo in tehnologijo pri Kyocera Document Solutions Europe B.V., je povzel: »Ljudje bodo vedno tisti, ki bodo uporabnikom omogočili uresničiti vizijo, kako najbolje izkoristiti svoje znanje in ostale potenciale. Na tej osnovi smo sprejeli podobo s človeškim pridihom in se predstavili kot blagovna znamka, ki je osredotočena na človeka.«

Združeni v celoto, ti elementi izražajo kaj korporacija Kyocera Document Solutions v tem trenutku je in v kakšno podjetje se namerava v prihodnjih letih razviti: inovativno podjetje, združeno v svojih globalnih prizadevanjih, ki aktivno sodeluje s svojimi partnerji in uporabniki v pomoč ljudem in nudi podporo podjetjem pri graditvi boljše in uspešnejše prihodnosti.

Print

Please login or register to post comments.

Name:
Email:
Subject:
Message:
x

Želite prejemati novice iz naših programov?

Prijavite se na naše elektronske novice in bodite obveščeni o novicah in novostih iz programov, ki jih zastopamo. Obveščali vas bomo o novih in posodobljenih napravah in rešitvah naših partnerjev: Kyocera, Synology, CZUR, Plustek, Trodat in KAI.

Kliknite na spodnjo povezavo in izberite novice, ki vas zanimajo. Vaše podatke bomo hranili samo za namene, ki jih boste označili spodaj.


 Prijava na novice