sl-SIhr-HRhr-BA

Izkušnje kažejo, da lahko že s prerazporeditvijo in zamenjavo nekaterih tiskalnikov odpravite vrsto neučinkovitosti, ki neposredno vplivajo na stroške tiskanja – posledično se ti kaj hitro znižajo za več deset odstotkov.

Ponujamo vam pregled tiskalniške flote in stanja ter izdelavo ocene prihranka, ki bi ga prinesla optimizacija tiskalniške flote.

Kar 90% vseh podjetij ne ve kakšni so njihovi resnični stroški dokumentov. Stroški izpisov dokumentov lahko predstavljajo 3% celotnih prihodkov vašega podjetja (Vir: Gartner, IDC White Paper).

 


Stroški – koliko vas stanejo izpisi?
 
  • Koliko strani vsak od zaposlenih v povprečju stiska na dan?
  • Koliko kopij se stiska po nepotrebnem?
  • Tiskanje na namizju je najdražja oblika pisarniškega tiskanja.
  • Stroški barvnega tiskanja v primerjavi s ČB so veliko večji?
  • Kako vse to učinkuje na celotne stroške poslovanja?

Stroški strojne opreme so le majhen del celotnih stroškov upravljanja z dokumenti (Vir: All Associates Group)





 



  ssshhhh
 
Učinkovitost poslovanja – izgubljate svoj dragoceni čas?
 
  • Kako pogosto ste poslali dokument na izpis in ko pridete do tiskalnika je naprava zasedena z večjim naročilom tiskanja ali pokvarjena?
  • Nezmožnosti zmanjšati ročno delo?
  • Potrebe po hitrejših administrativnih delovnih tokovih?

Produktivnost zaposlenih se z uvedbo rešitev za upravljanje z dokumenti v večini primerov izdatno poveča.






 




 
Varnost – so vaši dokumenti zaščiteni in zavarovani?

Se vam je kdaj zgodilo, da…
 
  • Ste izgubili že stiskane dokumente?
  • Ste poslali dokument na napačno lokacijo?
  • So zaupni dokumenti izgubili zaupnost?
  • Okolje za izpisovanje dokumentov ni več zavarovano pred tatvinami podatkov, napadi hekerjev in nepooblaščenim dostopanjem?
  • Niste zmožni zadostiti regulativi za zaščito informacij?
 


 
 
Okolje – vpliv na okolje ni le vaš problem!

Z uvedbo rešitev za upravljanje z dokumenti se emisije ogljika zmanjšajo v povprečju okoli 60% (Photizo Group 2011). Tako vam pomagamo zadostiti današnjim zahtevam po skladnosti s standardi kot so SOX, ISO in novimi okoljskimi standardi.


Naročite se na pregled tiskalniške flote in izdelavo ocene prihranka, ki bi ga prinesla optimizacija.         

KLIKNITE ZA NAROČILO PREGLEDA


Naš pristop

KYOCERA MDS, v petih prilagodljivih in skrbno načrtovanih korakih, optimizira vaše celotno okolje upravljanja z dokumenti.

Proces, ki je prilagojen velikosti in posebnim zahtevam vašega podjetja, se začne z identifikacijo šibkih točk v vaši infrastrukturi in zaključi z nemotečo implementacijo rešitev.

Izid je praviloma znaten in pomemben: veliko znižanje stroškov in izboljšanje učinkovitosti upravljanja.






 



 
Uvajanje rešitve

Uvajanje rešitev poteka v treh fazah, pri čemer skrbimo, da vaš delovni proces ni moten.

V prvi in drugi fazi se osredotočamo na znižanje stroškov izpisov in povečanja učinkovitosti poslovanja. V tretji pa se poleg tega posvečamo tudi izboljšani varnosti dokumentov in učinkovitejšim delovnim tokovom dokumentov ter zmanjšanju vpliva na okolje.





 

Koristi, ki jih prinaša KYOCERA in sodelovanje z nami
 
  • Obsežno strokovno znanje na vseh področjih upravljanja z dokumenti – strojna in programska oprema, storitve.
  • Podjetje z enim od najobširnejših hardverskih portfeljev za tiskalnike in večopravilne naprave na tržišču.
  • Pokrita vsa področja upravljanja z dokumenti; prihranki do 20%: KYOCERIN modularni sistem Rešitev Upravljanja z Dokumenti (MDS).
  • Tehnologija ECOSYS – KYOCERA je edini proizvajalec strojne opreme s konceptom „samo toner“.
  • Trajnostna praksa – vrsta okoljskih nagrad.
  • Izjemna zanesljivost & zmogljivost – dokazano s številnimi nagradami BLI.
  • Poznavanje domačega poslovnega okolja.
  • Kratek odzivni čas za vsak servisni klic.
  • Poznavanje najboljših praks v v branži.
  • Poznavanje najboljših praks v podjetjih vaše velikosti.


Naročite se na pregled tiskalniške flote in izdelavo ocene prihranka, ki bi ga prinesla optimizacija.         

KLIKNITE ZA NAROČILO PREGLEDA